BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kom til Herlev Kommune og gør en forskel for ledere og medarbejdere gennem din servicemindede og professionelle tilgang til personalesagsbehandling.
Dit arbejde
Sammen med to kollegaer, der begge er uddannet indenfor personalejura, skal du bistå kommunens ledere med opgaver relateret til personalesagsbehandling.
Dine vigtigste opgaver vil være:
- Personalejuridisk rådgivning
- Fortolkning af overenskomster
- Dialog og forhandlinger
- Undervisning
- Udvikling og vedligeholdelse af personalepolitik
Du vil få stor indflydelse og bredde i dine opgaver og en stor berøringsflade i hele organisationen, hvor du, som del af dit arbejde, skal bidrage til et velfungerende samarbejde med de faglige organisationer.
Om dig
Om du er jurist eller har en anden uddannelsesbaggrund, hvor du har opnået viden gennem erfaring, er ikke så vigtigt.
Det vigtigste er, at du har interesse i personalejura, og brænder for at give vores ledere den bedst mulige rådgivning og sparring, så de kan lykkes med deres kerneopgave.
Dine arbejdsforhold
Medarbejdere i Herlev Kommunes to rådhuse har flextid. I Stab for HR er det muligt at placere to ugers arbejde på 9 arbejdsdage, så du kan have fri hver 2. fredag, hvis du har lyst til det.
I april 2024 flytter vi til et helt nyt moderne rådhus i Herlev Bymidte, der indbyder til nye arbejdsformer og gode fleksible rammer.
Din hverdag hos os
Stab for HR er en selvstændig stab med reference til Kommunaldirektøren. Du vil i alt få 14 kollegaer, der beskæftiger sig med alt fra kompetenceudvikling og arbejdsmiljø til løn- og personaleadminstration.
Vi byder hver især ind med vores faglighed i de opgaver vi løser, hver for sig og i fællesskab, og synes selv, vi har det sjovt, mens vi gør det.
Vi får stor ros for den sparring, vi giver til vores samarbejdspartnere og for de opgaver vi løser i samarbejde med den øvrige organisation.
Det praktiske
Stillingen er på fuld tid og til besættelse 1. juni 2024. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principper for lokal løndannelse.
Ansøgning og samtaler
Vi skal have din ansøgning senest den 14. april 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. april og 25. april 2024. Imellem første og anden samtale vil du skulle udfylde en personprofil.
Få mere at vide
Du kan læse mere om Herlev Kommune på www.herlev.dk og du er meget velkommen til at kontakte HR- og Personalechef Helle Kolberg på tlf. 4121 8156 eller på mail: helle.kolberg@herlev.dk
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Personale og Arbejdsmiljø, Herlev Ringvej, 15, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021544