BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Tiden går og går – Julen og 2023 er forbi, og her op Afdeling for Urinvejssygdomme på Herlev, ser vi frem mod 2024, hvor det er blevet tid til at modtage en ny kollega – denne gang i vores velfungerende Urothelteam. Vi synes selv at vores afdeling har meget at byde på – lige fra en unik sammensætning af skønne kollegaer til et veltilrettelagt arbejdsskema med et mix at varierede team- og turnusopgaver. Læs videre hvis det lyder spændende – så får du måske lyst til vide mere, søge stillingen, eller komme ud og besøge os
Stillingen vi kan tilbyde dig, er med ren dagvagt og er en fuldtidsstilling.
Mødetiden taler vi om – men den vil ligge mellem 7.00 -15.30. Desuden er der NÆSTEN krav om hjemmearbejdsdage efter 4-6 måneders ansættelse (med mindre du selvfølgelig tilhører den hos os sjældne race, der gerne vil være i fremmøde hver dag, så KAN dette også godt lade sig gøre).
Vi er en stor multifacetteret og engageret lægesekretærgruppe, og vi ser frem til at få endnu en dygtig lægesekretær-/sundhedsadministrativ koordinatorkollega ind i fællesskabet. Vi er et fantastisk mix af erfarne og relativt nyuddannede lægesekretærer og vi har et godt sammenhold og hjælper hinanden på tværs af teams. I hverdagen er vi meget opmærksomme på hinandens trivsel og har en god dialog med hinanden.
Som ny her hos os bliver du tildelt en mentor, som du kommunikerer med allerede før du starter. Vi lægger et introduktionsprogram som løbende tilpasses lige netop dig. Vi tilstræber at den meste oplæring i starten sker ved mentor og 1-2 andre kolleger mhp at sikre kontinuitet og kvalitet i oplæringen.
Vi arbejder teamopdelt i tværfaglige teams - og er organiseret med Anita som ledende lægesekretær og Jeanett som funktionsleder. Sammen står de for driften og den overordnede ledelse af sekretærgruppen.
I hvert af vores teams har vi en sekretærtovholder, som står for den daglige fordeling af vores arbejdsopgaver. Vores tre teamspecialer er nyre, prostata og urothel (blære).
Vi arbejder ud fra dagslister/besøgslister, hvilket betyder at vi gør den enkelte patient færdig når han/hun har været i ambulatoriet. Vi booker, registrerer, koder, påsætter forløbsmarkører, maksimale ventetider, kræftpakkekodning osv. Dette betyder at vi ”kommer hele vejen rundt om patienten” i én arbejdsgang. Tilsvarende har vi opfølgning af patienter fra vores sengeafsnit, hvor vi på samme vis kommer hele vejen rundt om patienten, registrerer operationskoder og sender epikrise/udskrivningskort til egen læge. Vi har finpudset vores arbejdsgange, evaluerer og tilpasser dem løbende – hvilket betyder at vores arbejdsgange er toptunede.
Udover de faste opgaver i hvert team, har vi fælles opgaver som kører i turnus mellem de tre teams – hvilket sikrer variation og kompetencer.
Vi har regelmæssigt mono-og tværfaglige sekretærmøder (fremmøde og Teams), og fire gange årligt er der stormøde, hvor alle sekretærer deltager (fremmøde/og Teams).
Vi har tre sekretariater, hvor der er både faste pladser og delepladser, fordi de fleste af os også arbejder hjemme. Nogle arbejder mere hjemme end andre -, som det passer med opgaver og privatliv. Så snart du er oplært i basisopgaverne – vil du derfor også have mulighed for at få hjemmearbejdsdage. Men ellers er det sådan, at vi i den første tid gerne vil have dig blandt os på Herlev hver dag. På den måde kan din mentor, og de kolleger der skal lære dig op, hele tiden stå til din rådighed. Det har vi erfaring for nu engang foregår bedst, når man er fysisk sammen.
I vores afdeling vægtes lægesekretærernes kompetencer højt af både ledelsen og vores tværfaglige samarbejdspartnere - og der arrangeres løbende formaliseret undervisning for os. Anita lægger vægt på kompetencegivende uddannelse, så mange af os er i gang med sundhedskommunomen, og derfor håber vi alle, at du også vil have lyst til videreuddannelse når du er faldet til hos os.
Vores nye kollega skal være tilknyttet urothelteamet, hvor Helle er tovholder. I alle teams deltager sekretærerne i vores MDT-konferencer, hvor din rolle er central under afviklingen. Du skal derfor – på et tidspunkt i løbet af dit første år hos os - have lyst til at prøve at skrive direkte og være lidt i centrum under konferencerne – som vi har to af om ugen. I urothelteamet kører vi p.t.et pilotprojekt med talegenkendelse – men sekretæren er stadig i rummet under konferencen mhp at facilitere processen for lægerne.
Afdelingen holder tværfaglig temadag i september, hvor alle deltager, ligesom vi har en julefest hvert år i november. Desuden holder vi jule/nytårshygge en dag i december hvor vi hygger i gruppen et par timer en eftermiddag. Herudover opstår der af og til spontane arrangementer i løbet af året i vores gruppe.
Da vi er en højt specialiseret urologisk afdeling med høj kompleksitet i opgaveløsningen vil vi rigtig gerne have at du
- er uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator (dette er faktisk ufravigeligt)
- er ansvarsbevidst
- kan SP – eller har potentiale og lyst til at lære det
- kan, eller har mod på at lære, at skrive efter direkte diktat (på vores konferencer)
- arbejder struktureret og har overblik, også i pressede situationer
- både kan arbejde selvstændigt og indgå i teamsamarbejde
- vægter det tværfaglige og er opsøgende
- er god til at prioritere og ændre fokus hurtigt
- har et godt overblik og holder hovedet koldt
- tør sige din mening og spørge ind
- er løsningsorienteret og nysgerrig
- er grundig og sætter dig ind i opgaverne i takt med oplæringen
- har "teamspirit" og gode kommunikationsevner
- er imødekommende
Hos os får du
- erfarne, dygtige, engagerede og ikke mindst søde kolleger
- en god og respektfuld omgangstone
- kollegial omsorg og plads til et godt grin
- et godt tværfagligt samarbejde
- hjemmearbejdsdage
- Introduktionsprogram med mentorordning efter onboardingprincippet
- Erfarne tovholdere og funktionsledere
- Stabil, lægesekretærfaglig ledelse
- En lydhør, nærværende og sundhedsadministrativt interesseret afdelingsledelse
- Løbende specialeundervisning for sekretærgruppen/7
- Personligt kompetenceudviklingsprogram med gode muligheder for efteruddannelse
Stillingen ønskes besat 1.2.24 eller snarest derefter.
Hvis du synes vi lyder som et sted der kunne være noget for dig, kan du enten skynde dig at sende en ansøgning eller kontakte Anita, på tlf. 38689508, eller mail anita.nielsen.06@regionh.dk
Du skal også være meget velkommen til at komme forbi til en snak og et kig før du sender din ansøgning – så skriver eller ringer du bare til Anita og aftaler et tidspunkt .
Ansøgningsfrist: tirsdag d. 23.1.24, - vi holder løbende samtaler – så vent endelig ikke med at kontakte os til sidste øjeblik!!!!
Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden. Er du ikke uddannet lægesekretær, vil du ikke komme i betragtning til stillingen.
Afdeling for urinvejssygdomme behandler patienter med nyre- og urinvejssygdomme, herunder sygdomme i nyrer, binyrer, blære, urinrør, prostata, testikler samt potensforstyrrelser. Afdelingen foretager behandling, pleje, kontrol og forebyggelse af medfødte og erhvervede sygdomme og skader både hos børn og voksne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966428