Er du det rigtige sted - som sekretær?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nu går året på hæld, og det er tid til at overveje, om du er det rigtige sted i dit arbejdsliv.

På Afdeling for Kræftbehandling, Herlev og Gentofte Hospital – Herlev-matriklen har vi en stilling ledig i Klinik 2, i det spændende gastrointestinale team. Vi har meget at byde på, og håber du har lyst til at søge stillingen eller komme ud og besøge os og få mere at vide.

Vi tilbyder er en dagvagtsstilling. Antallet af timer kan vi tale om, men det ligger i spændet 32-37 timer. Mødetiden ligger imellem 7.30 – 15.30, og du vil efter endt oplæring (4-6 måneder) få mulighed for at arbejde hjemmefra flere gange om ugen.

Vi arbejder i lyse lokaler med udsigt, og du får 5 engagerede kolleger med forskellige baggrunde, som hver især brænder for forskellige områder af faget. Nogle motiveres af at arbejde med koder, andre af at booke og andre igen for arbejdet i receptionen. Vi glæder os til at lære dig og dine præferencer at kende.

Sammen bidrager vi til en god hverdag, hvor det er rart at komme på arbejde, og hvor patientens kontakt med vores afdeling er positiv og imødekommende.

Vi har et afvekslende arbejde på en stor afdeling, hvor vi samlet set er over 30 sekretærer, organiseret i klinikker, hvor vi sætter pris på, at vi selv kan tilrettelægge vores arbejdsdag. Vi er organiseret med Barbara Bøttern, som er ledende lægesekretær for 3 klinikker.
Vi arbejder ud fra dagslister hvilket betyder, at vi gør den enkelte patient færdig, når han/hun har været i ambulatoriet. Vi visiterer, booker, registrerer koder, påsætter forløbsmarkører ift. kræftpakker og maksimal ventetid. Vi finpudser og justerer hele tiden vores arbejdsgange, så vores patientforløb bliver så gode som muligt. Vi deles om at passe vores call-center, og vi har også en ugentlig MDT, der skal skrives. Så hvis du savner at skrive efter diktat, så kan du gøre det her. Hertil kommer opfølgning fra lægerne i vores klinik.

Vi sætter en ære i at overholde de forløbstider vores afdeling skal leve op til, og vi søger tværfaglige løsninger, hvor det giver mening i forløbet. På den måde bidrager vi alle til den fælles opgaveløsning, hvilket skaber bedre patientforløb for patienterne og bedre arbejdsmiljø for os. Hos os ligger opgaven, der hvor den løses bedst, og det tværfaglige samarbejde med læger og sygeplejersker er prioriteret, værdsat og fungerer rigtig godt.

Vi har regelmæssige mono- og tværfaglige møder, månedlige personalemøder og en årlig temadag for hele klinikken.

Som ny hos os får du tildelt en mentor, som du har kontakt til, allerede inden du starter i klinikken. Vi sammensætter et introduktionsprogram, der er tilpasset dig, og som tilpasses løbende. For at sikre kontinuitet og kvalitet i din oplæring stræber vi efter, at det meste af din oplæring sker hos din mentor og 1-2 øvrige kolleger.

Hos os får du mulighed for at arbejde med en bred pallette af administrative opgaver, på en højt specialiseret afdeling. Vi søger dig, der

  • er uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator
  • er ansvarsbevidst
  • kan SP – eller har lyst til at lære det
  • kan eller har mod på at lære at skrive MDT efter diktat (ikke direkte)
  • arbejder struktureret og har overblik
  • kan arbejde selvstændigt og indgå i teamsamarbejde
  • vægter det tværfaglige og er opsøgende
  • tør sige din mening og spørge ind
  • er løsningsorienteret og nysgerrig
  • er imødekommende
  • har en høj grad af faglighed og stolthed i dit arbejde også, når der er travlt.
Hos os får du

  • erfarne, dygtige og søde kolleger
  • kollegial omsorg og plads til grin
  • godt tværfagligt samarbejde
  • Hjemmearbejdsdage
  • introduktionsprogram med mentorordning
  • lægesekretærfaglig ledelse
  • en lydhør og nærværende afdelingsledelse
  • time out 2 x daglig
Stillingen ønskes besat 1. marts 2024

Ansættelsesvilkår
32-37 timer ugentlig og løn- og ansættelsesvilkår efter gældende retningslinjer. Der er fortrinsvis lukket i weekender og søn-/helligdage, men der er varslet op til højst 10 lørdage og 3 søn-/helligdage om året (dette er efter behovet i afdelingen og sjældent).

Ansøgning
Ansøgningsfrist fredag d. 19. januar 2024, kl. 12.00.
Samtaler forventes afholdt i uge 4 eller løbende efter behov. Så hvis du synes, vi lyder som et sted for dig, så vent ikke med at skrive eller ringe til os.
Er du interesseret i at høre nærmere om os eller stillingen, så er du velkommen til at komme forbi eller kontakte ledende lægesekretær Barbara Bøttern på telefon 38 68 92 66.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV elektronisk.

Om Afdeling for Kræftbehandling
Afdelingen består af 1 sengeafsnit, 6 ambulatorier samt stråleterapien. Vi behandler mange former for kræftsygdomme, og vores pt. modtager ambulant medicinsk kræftbehandling i vores diagnoseopdelte ambulatorier.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961330

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet