Engageret barselsvikar søges til finansielle og administrative opgaver hos Herlev Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Finans og Opkrævning søger en engageret barselsvikar med start snarest muligt eller senest 1. oktober 2024. Vikariatet løber frem til 31. maj 2025, eventuelt med mulighed for forlængelse. 

Vores afdeling varetager opgaver af tværgående karakter, som har relevans for hele kommunen. Inkl. dig er vi 11 kollegaer, som varetager drift af økonomi- og debitorsystem, bogføring, regnskabsopgaver, kontakt til revision, likviditets- og kapitalforvaltning, fonds- og legatregnskaber, moms, forsikring, kirkeskat, ejendomsskat samt opkrævningsfunktion for alle kommunens regninger m.m. 

Dine opgaver
Dine opgaver vil være:

  • regnskabsopgaver i forbindelse med regnskabsafslutningen.
  • øvrige finansielle og administrative opgaver.
  • afstemninger.
  • udarbejdelse af mindre regnskaber.
  • gennemgang af eksterne regnskaber.
  • diverse ad hoc-opgaver.

Faglige og personlige kvalifikationer
For at lykkedes i stillingen er det vigtigt, at du har flair for samarbejde og forståelse for både systemdata og økonomi. Herudover er det vigtigt, at du har interesse og kendskab til Kommunernes Budget- og Regnskabssystem.

Vi forventer
Vi forventer, at du:

  • har gode Excel og IT-kompetencer.
  • kan arbejde analytisk med både kvalitative og kvantitative problemstillinger.
  • har flair for samarbejde og gode kommunikative evner.
  • tager ansvar for prioritering og fremdrift i opgaverne, er ansvarsbevidst, målrettet og vedholdende.
  • er grundig, kvalitetsbevidst og mødestabil.
  • har humor og godt humør samt vil din arbejdsplads og dine kollegaer.

Det vil være en fordel, hvis du har en relevant uddannelsesbaggrund inden for kommunal økonomi, men du skal ikke holde dig tilbage for at søge, hvis du har en anden uddannelsesmæssig baggrund. 

Vi tilbyder
Vi tilbyder dig:

  • engagerede kollegaer, der arbejder systematisk på at skabe læring og brænder for at skabe gode resultater sammen med andre.
  • en dynamisk organisation, hvor du har mulighed for at gøre en forskel.
  • fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder.
  • mulighed for frokostordning.
  • et kollegaskab med faglige ambitioner på borgernes og organisationens vegne.

Finans og Opkrævning er en del af Stab for Økonomi og Indkøb. Staben er en central stabsfunktion, som har ansvaret for interne funktioner, der understøtter hele kommunens drift. Vi arbejder for at sikre og understøtte de bedste løsninger for organisationen, som helhed. 

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost, og arbejdsstedet er Herlev Rådhus, Herlev Hovedgade 110, 2730 Herlev. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse med den forhandlingsberettigede organisation. 

Vi har flekstid og mulighed for at indgå en aftale om, at den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid over 2 uger fordeles på 9 arbejdsdage med fri hver anden fredag. 

Ansøgning og samtaler
Indsend din ansøgning og CV via nedenstående link senest 16. august 2024. Samtaler holdes i uge 34 med ansættelse hurtigst muligt eller senest 1. oktober 2024.

Få mere at vide
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Finans og Opkrævning, Jeanette Magnussen, på 4452 6401 fra den 29. juli 2024.

Mød vores medarbejdere
herlev.dk kan du møde nogle af vores medarbejdere fra forskellige arbejdspladser i kommunen. De fortæller hver især om, hvad de arbejder med, og hvorfor de er glade for deres arbejde.

Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.

 

Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Finans og Opkrævning, Herlev Hovedgade, 110, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080155

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet