Ejendomsservicetekniker søges til Andelsboligforeningen i Herlev

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en engageret og kompetent ejendomsservicetekniker eller tilsvarende til vores
ejendomme. Du kommer til at indgå i et team, som spiller en afgørende rolle i at sikre, at
vores boliger, fællesarealer og faciliteter opretholder en høj vedligeholdelsesstandard og
sikkerhed.

Arbejdsopgaver:

  • Udføre mindre vedligeholdelsesopgaver i lejligheder og generel vedligeholdelse af
    fællesarealer
  • Tilsyn med tavler for fejl og mangler samt udføre nødvendige reparationer
  • Kvalitetssikre opgaver udført af eksterne håndværkere
  • Foretage aflæsning og udføre vedligeholdelse i varmecentraler
  • Snerydning og glatførebekæmpelse for at sikre gangarealer om vinteren
  • Hjælpe med håndtering af storskrald
  • Hjælpe med daglige opgaver ifm. ferie og sygdom
  • Stedfortræder for ejendomsinspektør i dennes fravær
  • Deltagelse i vurdering af lejligheder
  • Tilsyn med byggesager og evt. deltagelse i byggemøder

Krav:

  • Erfaring inden for ejendomsteknik, VVS, tømrer, murer, elektriker eller lign.
  • Bredt kendskab til tekniske systemer og processer
  • Evnen til at udføre praktisk arbejde og have "hænderne skruet rigtigt på"
  • Selvstændig og ansvarsbevidst med evnen til at prioritere opgaver effektivt
  • Gode kommunikationsevner og evnen til at samarbejde i et team
  • Kendskab til relevante sikkerhedsstandarder og -procedurer
  • Kendskab til IT på brugerniveau (besvarer mails og lave opslag og lign.)

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling i en velfungerende andelsboligforening
  • Muligheden for at arbejde med forskellige tekniske udfordringer
  • En dynamisk arbejdsdag med varierede opgaver
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling gennem kurser og efteruddannelse
  • En venlig og støttende arbejdskultur med fokus på samarbejde og trivsel
  • Der hører sundhedsforsikring til stillingen
  • Løn efter kvalifikationer

Om dig

  • Vi forestiller os, at du motiveres af en bred vifte af opgaver, samt yde den gode service for boligforeningens borgere.

Derudover ønsker vi os, at du:

  • Er tilpasningsparat, åben overfor forandringer, og forstår at tilpasse dig
  • Har en håndværksmæssig baggrund eller stor erfaring med praktisk arbejde med ejendoms vedligehold
  • Høj arbejdsmoral samt faglig nysgerrig  

Arbejdstid

Stillingen er på fuldtid - 37 timer ugentligt. I tilfælde af tilkaldevagt, betales et ulempetillæg som er på 150 kr pr. udkald. Alt overarbejde afspadseres.  

Om os
Andelsboligforeningen er en af Danmarks største privatejede andelsboligforeninger med
over 400 lejligheder fordelt på tre ejendomme beliggende i Herlev.
Ejendommene blev opført i perioden 1931-33 og består af ca. 33.000 kvm. boligareal i
etageboliger op til 3. sal samt kælder. Ejendommene er løbende vedligeholdt. Andelsboligforeningen blev stiftet i 1967. I det daglige drives foreningen af bestyrelse og
tre ansatte i samarbejde med et administrationsselskab.

Ansøgning og ansættelsens start

Lyder ovenstående som en stilling for dig, så skynd dig at ansøge stillingen til mf@rbbusiness.dk

Vi afholder løbende samtaler og stillingen tages ned så snart stillingerne er besat.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR Chef Marc på tlf 5520 9840

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

RB Business ApS, Bakkedal, 2980 Kokkedal

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017663

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet