Effektiv koordinator med HR-kompetencer søges til ledelsessekretariat i sundhedsafdeling

dato

Er du god til at skabe overblik og holde mange bolde i luften? Trives du med administrative opgaver, hvor du har en bred kontaktflade? Så er denne stilling som AC-medarbejder og generalist hos Afdeling for Kvindesygdomme, Graviditet og Fødsler lige noget for dig!

Vi søger en akademiker og generalist, der kan blive en del af vores ledelsessekretariat. Ledelsessekretariatet er afdelingens ansigt udadtil. Vi har en bred kontaktflade til både personale, mellemlederne, andre afdelingsledelser, direktionen samt patienter og pårørende. Dine primære arbejdsopgaver vil være at understøtte afdelingsledelsen, særligt chefsygeplejersken og chefjordemoderen i deres daglige arbejdsdag, og de mellemledere der hører herunder, samt varetage en stor del af afdelingens HR-opgaver.

Vi er en aktiv og innovativ afdelingsledelse, som har brug for din ekspertise per 1. marts 2025 eller efter aftale. Stillingen er på 37 timer.

Vi søger en person, som har lyst til at arbejde med HR-opgaver og ledelsesunderstøttelse, og gerne en som har erfaring inden for HR-området. Vi er en stor afdeling med ca. 450 medarbejdere, og der er mange opgaver forbundet med ansættelser og rekruttering. Du skal kunne sætte dig ind i overenskomster for sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, sekretærer og jordemødre samt kunne tilgå en arbejdsopgave selvstændigt.

Dine kompetencer

  • Du er dygtig til at skabe overblik, organisere og planlægge
  • Du kan arbejde selvstændigt og er god til at sætte dig ind i nye opgaver
  • Du er kommunikativt stærk, har gode formidlingsevner og kan bistå med opgaver som referatskrivning, korrespondancer med HR-afdelingen mv.
  • Du er teamplayer og en god kollega.
Stillingen er en kombination af rutineopgaver og varierende udviklings- og projektopgaver, som kræver opfølgning og struktur. Vi ønsker en akademiker, der trives i dette og spiller ind med kompetencer, der medvirker til at sikre den fortsatte håndtering af opgaver for afdelingsledelsen.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Sekretariatsfunktion for afdelingsledelsen
  • Korrespondance med både eksterne og interne samarbejdspartnere og med dine kollegaer i ledelsessekretariatet
  • Administrative og koordinerende opgaver i forbindelse med afvikling af møder, herunder skrive referater for de større tværgående møder såsom Arbejdsmiljøudvalg og Lokalt medarbejderudvalg
  • Personaleadministrative opgaver såsom oprettelse af nye medarbejdere og administration af medarbejderadgange, samt sikre at nye lønaftaler afspejler gældende overenskomster
  • Besvarelse af henvendelser til sekretariatet og afdelingens postkasse i samarbejde med dine andre kollegaer i ledelsessekretariatet
  • Varebestilling til sekretariatet
  • Samle og koordinere data til brug for afdelingsledelsen
  • Udføre forskellige serviceopgaver i forbindelse med møder i samarbejde med den øvrige stab.
Din daglige kontaktflade vil være stor, og der vil typisk være mange bolde i luften, som kræver skarp prioritering og stor selvstændighed. Du skal trives i at være en af afdelingens nøglepersoner.

Vi tilbyder…

  • Individuel og grundig oplæring
  • Kontinuerlig sparring i forhold til opgaver og udfordringer
  • En afvekslende og spændende stilling med stort ansvar og gode muligheder for selv at præge funktionen
  • Inspirerende, engagerede og dygtige kolleger, både i afdelingsledelsen, og blandt øvrige ledere og medarbejdere
  • Mulighed for faglig udvikling.
Om afdelingen

Afdelingen for Kvindesygdomme, Graviditet og Fødsler er en stor afdeling med ca. 450 ansatte.

Afdelingsledelsen består af en cheflæge, en chefjordemoder, og en chefsygeplejerske. Du vil primært referere til chefjordemoderen og chefsygeplejersken, og chefsygeplejersken vil blive din nærmeste leder.

Udover afdelingsledelsen, består ledelsen i afdelingen af mellemledere i alle faggrupper, der indgår i afsnitsledelser, samt ledende overlæger. Afdelingen har endvidere to professorer og en del kliniske lektorater og har stor forskningsaktivitet, da vi er en del af Københavns Universitet (KU).

Du vil derfor møde engagerede kolleger, der sætter faglighed, arbejdsglæde og samarbejde højt, og som ser frem til at arbejde sammen med dig.

Løn- og ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Ugentlig arbejdstid forventes at være 37 timer efter aftale.

Tiltrædelsesdatoen er d. 1. marts 2025.

Ansøgningsfristen er søndag d. 26. januar 2025.

Vi holder ansættelsessamtaler d. 28. januar 2025 efter kl. 13.

Har du lyst til at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/9ab2f017-3a59-4e71-8535-52840bd872ae

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet