Dygtig administrativ medarbejder til Økonomi- og Ejendomsadministration i Center for Ejendomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du interesseret i økonomi og økonomiprocesser, trives du med økonomisk administrative opgaver, og kan du se det fornuftige i ”at der er styr på sagerne”?

Så er du måske vores nye kollega til økonomisk administrative opgaver i lejemålsadministrationen.

Om stillingen
Du vil indgå i vores team på 5 personer i økonomienheden, der administrerer regionens portefølje af erhvervslejemål. Teamet varetager opgaver vedrørende erhvervslejemål, personaleboliger, ejendomsskattebetaling samt også særlig økonomisk og budgetmæssig sagsbehandling i forbindelse med regionens ejendomstransaktioner.

Som vores nye kollega vil du udfylde en vigtig rolle med sikring af korrekt kontering af faktura, understøttelse af fakturaflow, samt øvrige økonomiadministrative opgaver som udsendelse af faktura mv.

Dine opgaver vil blandt andet være at:

  • Kontering af faktura
  • Understøttelse af fakturaflow fx ved sagsbehandling vdr. svært placérbare faktura
  • Udsendelse af faktura
  • Håndtering af ”postkasse” henvendelser
  • Omposteringer og udtræk fra økonomisystemet mv.
Opgaverne vil være forskelligartede, herunder både hastende ad hoc, sagsbehandling og udredning, og løbende tilbagevendende opgaver. Opgaveporteføljen vil udvikle sig i takt med kompetenceudviklingen.

I økonomienheden er vi i alt ca. 18 medarbejdere med flere forskellige baggrunde. Enheden består af tre teams med controlling, analyse og erhvervslejemålsadministration, og tilsammen understøtter vi økonomistyringen af hele centrets opgaveportefølje.

Om dig
Du vil, udover de 18 medarbejderne i Økonomienheden, også samarbejde og have dialog med en bred te af medarbejdere i CEJ, og du vil have dialog med regionens centrale bogholderi. Som person er det derfor en fordel at du har gode samarbejdsevner, og vi forventer, at du er god til at prioritere, planlægge og tilrettelægge dit arbejde.

Desuden er det en fordel, hvis du bevarer overblikket og det gode humør - også når der er travlt. Du er struktureret, ordentlig i skrift og tale, samt servicemindet.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • har en økonomiske administrativ uddannelse som fx professionsbachelor i offentlig administration
  • er nysgerrig på at lære nyt, og går struktureret til værks når ny viden skal etableres
  • er interesseret i økonomisk administrative opgaver, og brænder for at lære mere
  • har god grundforståelse for økonomi, herunder særligt regnskab
  • har flair for ordentlig kommunikation på tværs af organisationen.
Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri.

Sammen skaber, driver og optimerer vi de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi har et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJs ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner således, at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen, og vores arbejde giver mening fordi det handler om liv.

Vi tilbyder
En hverdag med spændende opgaver, hvor mulighederne for personlig og faglig udvikling er store, og du vil blive en del af et dynamisk miljø, hvor tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme er en del af værdisættet.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Ebbe Brage på tlf. 29 99 79 12 eller på mail: ebbe.brage.01@regionh.dk

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt.

Arbejdsstedet er på CEJs hovedkontor i Herlev på Stationsalléen 42, mindre end 200 meter fra Herlev station. Du vil få reference til teamleder Ebbe Brage.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.

Ansøgningsfrist den 12. februar 2024.

Vi forventer at holde samtaler 13. februar 2024.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Se og læs mere om Center for Ejendomme her.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstaden, Stationsallen 42 2730 Herlev, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981512

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet