BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nu har du mulighed for at få et job i en af Nordens førende Facility Management virksomheder. I jobbet som Driftskoordinator i Coors Center of Excellence afdeling vil du få et job, hvor du kommer til at kunne gøre en forskel.
Opgaverne du skal løse, har stor betydning for os
Opgaverne du skal løse, får stor betydning for vores drift og for Coor. Vi kan garantere, at du får en varieret hverdag med en bred kontaktflade, kompleksitet i trygge rammer, i en central funktion, der supporterer på alle niveauer af virksomheden.
I jobbet kommer du til at løse opgaver som fx:
- daglig og løbende behandling af indmeldte arbejdsordrer til interne Handymen og Teknikere samt eksterne leverandører (visitering, Dispatch, planlægning)
- opgavehåndtering iht. kontraktvilkår
- fakturering af tilkøbsopgaver på baggrund af tilbudspriser og/eller kontraktuelle enhedspriser
- opkald på vores teamtelefon, fra interne og eksterne interessenter
Arbejdssted og arbejdstid
Dit nye arbejdssted bliver på vores hovedkontor Hørkær 12A, 2730 Herlev. Du kommer til at arbejde 37 timer ugentligt mandag til fredag placeret i tidsrummet kl. 07.00 til 16.00, efter aftale med nærmeste leder.
Som bonusinfo kan vi fortælle, at hovedkontoret har en fremragende FOOD by Coor kantine.
Teamet
Teamet du bliver en del af, består af et smilende og ambitiøst team på 4 kollegaer, i en afdeling på 21 personer. Alle sidder sammen i storrumskontor i Herlev. Teamet arbejder efter fast definerede processer på en kontrakt med høj kompleksitet og store krav til dokumentation. Hver medarbejder har eget fokusområde/ansvarsområde, dvs. du bliver specialist i dit område, når teamet har spørgsmål.
Startdato: Hurtigst muligt, efter aftale.
Hvad kan Coor tilbyde mig?
Hos Coor får du en fantastisk arbejdsplads med en masse topmotiverede kollegaer og et godt fællesskab. Udover det tilbydes du:
- ansættelse i en virksomhed hvor du som udgangspunkt befinder dig på kontoret med mulighed for hjemme arbejde ved samråd med din nærmeste leder
- en lønpakke, svarende til dine kvalifikationer og ansvaret i stillingen
- en god pensionsordning og en firmabetalt sundhedsforsikring
- feriehusordning (lejlighed i Spanien og sommerhuse i Danmark)
- en personaleforening, som tilbyder billetter til attraktive priser samt LogBuy rabatordning (elektronik, tøj, restauranter mv.)
I Coor bliver du også en del af en virksomhed med:
- et team af fagligt dygtige kollegaer, som står klar til at tage godt i mod dig
- plads til dine idéer, fordi vi har en udbredt forbedringskultur
- en flad organisationsstruktur og frihed under ansvar
- høj grad af diversitet
- fokus på din trivsel, udvikling og uddannelse. I Coor er der mange karrieremuligheder, og dette job kan evt., på sigt, være springbrættet til andre spændende muligheder i Coor
Rent personligt forestiller vi os, at du:
Selvfølgelig er serviceminded, da det er et must i Coor. Derudover er du:
- evner at tage ansvar for egne opgaver og trives med en stejl læringskurve
- god til at overholde deadlines (daglige, ugentlige og månedlige)
- nysgerrig af natur og imødekommende
- fleksibel i forhold til din arbejdstid, da der er spidsbelastningsperioder på månedlig basis måned fx i forbindelse med fakturering
- i besiddelse af gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt, også i pressede situationer
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan PET sikkerhedsgodkendes (HEM).
Dine faglige kompetencer
Du har:
- min. 3-5 års erfaring fra lignende stillinger i en større virksomhed
- enten en kontoruddannelse, en uddannelse indenfor administration eller uddannet Bogholder eller lign.
- stærke IT kompetencer (Office pakken og du har i det hele taget flair for at sætte dig ind i nye systemer)
Det er en fordel hvis du har erfaring fra en Facility Management virksomhed.
Er du i tvivl om du kan alt hvad jobbet kræver? Så bare send din ansøgning afsted alligevel. Du kan måske ikke sætte flueben ved 100% af det vi har listet op i stillingsopslaget, men det er også helt ok. Så længe vi kan mærke din passion og lyst til at arbejde med os, er vi åbne for et eventuelt samarbejde uanset, hvilken baggrund du medbringer. Det kan jo være, at det er lige præcis dig, der er det perfekte match til Coor og jobbet. Vi glæder os til, at modtage din ansøgning/dit CV.
Det er lige mig I leder efter - Hvordan søger jeg jobbet?
Du søger jobbet på Coor.com. Vi indkalder løbende til samtaler og fjerner opslaget, når den rette kandidat til jobbet er fundet. Vi modtager ikke ansøgninger på mail, fordi vi passer på dine personfølsomme oplysninger (GDPR).Vi opfordrer til, at du undlader at have et billede på dit CV/din ansøgning, da vi foretrækker en så upartisk rekrutteringsproces som muligt.
Nysgerrig på at vide mere?
Coor leverer serviceydelser, derfor er det vigtigt, at du som medarbejder kan yde ”Service i Stjerneklasse” – med dette menes at leve op til Coors tre ledestjerner, der symboliserer virksomhedens værdier og ligger til grund for, hvordan vi udfører vores arbejde i det daglige:
* vi ser lidt længere frem
* vi er lydhøre
* vi skaber fremgang
Vi har stort fokus på, at alle medarbejdere arbejder i et godt og sikkert arbejdsmiljø, hvor man trives og kan gå glad på arbejde hver dag.
Du kan læse mere om Coor ved at klikke her:
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
COOR SERVICE MANAGEMENT A/S, Hørkær, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914693