Brænder du for nøgletal?
Har du lysten og erfaringen med at udarbejde og følge op på forskellige driftsnøgletal. Kan du samle dem på tværs af forskellige systemer, indarbejde dem i analyser og formidle dem til ledelsen på tværs af enheden – så er du måske vores nye kollega.
Vi ønsker at styrke de driftsmæssige forretningsgange i vores virksomhed. I tæt samarbejde med ledergruppen skal du identificere kritiske nøgletal og forbedringsområder og på baggrund heraf iværksættes lønsomhedsforbedringer i vores driftsafdelinger.
Med udgangspunkt i vores kontor i Herlev søger vi en driftscontroller til en nyoprettet stilling. Vi søger en medarbejder gerne med en baggrund indenfor offentligt HR-økonomi og økonomicontrolling, som har erfaring med at arbejde i HR- og økonomisystemer, der kan samarbejde med alle niveauer i vores organisation.
Du motiveres af at arbejde i en virksomhed, der er under konstant udvikling, og hvor faglig sparring er et nøgleord. Hvis du ønsker et job, hvor du er med til at gøre en forskel i organisationen, og hvor du har fingeren på pulsen, så se her.
Om stillingen
Du bliver en del af et driftsteam, som understøtter aktiviteterne i vores driftsområder i hverdagen og med mere langsigtede strategier. Dine opgaver vil blive varetaget i et tæt samarbejde med enhedschefen og driftschefer på hospitalerne. Desuden vil der være et tæt samarbejde med vores økonomienhed og Center for HR.
Opgaverne skal løses i sektionen for Drifts Support, som er en del af enheden Drift og Teknik. Vi løser tværgående driftsopgaver for hele driften, som er placeret på alle større matrikler i Region Hovedstaden. Det vil sige på hospitaler, virksomheder og i koncerncentrene. Vi er pt. ca. 450 medarbejdere i driften.
Vi ønsker at modernisere og effektivisere arbejdsgangene om driftscontrolling, ved at bruge vores økonomi og HR-systemer effektivt og løbende have det gode overblik over nuværende og fremtidig økonomi. Det betyder, at opgavevaretagelsen vil blive tilrettelagt på nye måder. Du får derfor gode muligheder for selv at definere arbejdsmetoder og påvirke de måder, hvorpå vi fremadrettet skal varetage opgaverne.
Dine opgaver
- Udarbejdelse af løbende forecast med afrapportering og opfølgning og analyser af driftsomkostninger, lønudgifter samt HR-nøgletal
- Foretage konsekvenskalkuler i forhold ovenstående
- Deltage i processen om budgetter samt budgetforudsætninger
- Optimeringer og processtyring samt gennemførelse af forskellige forretningsdrevne projekter
- Sparring og opfølgning med lederne af vores drift centralt og decentralt og løbende dialog og drøftelser med driftschefer og enhedschefen
- Opgaverne varetages centralt, men der er løbende behov for at være til stede på vores hospitalsmatrikler
- Du trives med dine kollegaer og har et godt humør
- Du tager initiativ og forstår at indgå på en arbejdsplads, hvor vi sammen løfter i flok og du besidder en høj grad af ansvarsbevidsthed
- Du er kvalitetsbevidst og har forståelse for detaljen
- Du trives med selvstændige arbejdsopgaver og du sætter en ære i at yde god service til ledere og medarbejdere i driften i Center for Ejendomme rettidigt
- Du har stor erfaring med forecast, analyser af omkostninger, løntimer og drift
- Du har erfaring med dataudtræk og efterfølgende behandling i Excel
- Du er kommunikativ stærk og kan begå dig på alle niveauer - både internt og eksternt såvel skriftligt som mundtligt.
- Et spændende job med en central placering i organisationen i et dynamisk og uformelt miljø
- Et stærkt fællesskab og kontakt til primært mange ledere og andre faggrupper
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
- En fleksibel arbejdsform, med frihed under ansvar
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Tina Staal på tlf. 28 68 19 29 eller mail tina.staal@regionh.dk eller enhedschef Torben Jarlholm-Jensen tlf. 29 77 89 19 eller mail torben.jarlholm-jensen@regionh.dk
Ansættelsesforhold
Dine løn- og ansættelsesvilkår tager udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.
Arbejdsstedet er Stationsalleen 42, 2730 Herlev, men der må regnes med at arbejdet også kan foregå på andre matrikler.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.
Ansøgningsprocedure
Send os din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter senest den 31. januar 2025.
Ansættelsen er så hurtigt som muligt.
Om Center for Ejendomme
Center for Ejendomme er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skal vi drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.
Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.
Se og læs mere om Center for Ejendomme her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/cabc85a5-1997-4e83-ac26-5a840078279c