Controller med erfaring inden for indkøb og analyser

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du kombinere din rolle som controller med dine kompetencer inden for indkøbsstyring- og optimering og udmønte det i handlekraftige analyser, er du meget interessant for KEA!

Vi søger en controller der har lysten til at varetage en bred vifte af opgaver inden for økonomistyring og samtidig kan styrke KEAs indkøbsprocesser ift. både compliance, pris og bæredygtighed. Du bliver ansvarlig for budgetopfølgning og forecasting for de tværgående understøttende funktioner herunder IT og Facility (bygningsdrift) samt ansvarlig for styring af KEAs anlægsbudget. Dine primære opgaver i denne forbindelse er produktion af månedsregnskaber med efterfølgende rapportering, og du skal derfor være indstillet på nogle regnskabsmæssige opgaver og løbende budgetopfølgning. 

KEA ønsker at styrke indkøbsstyringen generelt og derfor er der i stillingen knyttet et ansvar for optimering af KEAs indkøbsprocesser og -procedurer i samarbejde med KEAs øvrige afdelinger. Dette arbejde indbefatter løbende analysearbejde, understøtte større indkøb ved f.eks. bidrage til udarbejdelse af udbudsmateriale samt videreudvikling af og kontrol med KEAs interne retningslinjer for indkøb. Et af KEAs strategiske pejlemærker er bæredygtighed og derfor er vi fortsat opmærksomme på, at indarbejde bæredygtighedsambitioner i vores løbende indkøb. I rollen som controller er du derfor også ansvarlig for at sikre en bæredygtig indkøbsstyring samt implementere et grønt regnskab der årligt forelægges bestyrelsen.

På tværs af KEA arbejder vi med øget dataunderstøttelse af organisationen, og da vi forventer at du er skarp på Excel forventes det også, at du - i et begrænset omfang og i samarbejde med øvrige controller-kollegaer - kan bidrage til at strukturere, organisere og kvalitetssikre data. som økonomiafdelingen leverer til KEA. Afhængig af din erfaring og tidsmæssige forhold, er der mulighed for, at få ansvaret for udvikling og vedligeholdelse af økonomiafdelingens input til BI-løsninger i Power BI og videreformidle indsigter fra data visuelt i et klart og tydeligt sprog, f.eks. i præsentationer eller via KPI’er i dashboards. 

Du vil indgå i enheden Økonomi, HR & Studieadministration, som ud over økonomi består af underafdelingerne HR, studieadministration og optag. I økonomiafdelingen får du fem gode kollegaer, heriblandt to andre controllere. Som vores nye kollega bliver du en del af et visionært erhvervsakademi i hjertet af Nørrebro på København, hvor der er plads til, at du kan bringe din faglighed og erfaring i spil. Arbejdsmiljøet er præget af, at mange ildsjæle er samlet på ét sted, og vi vægter den gode, faglige diskussion lige så højt som en uhøjtidelig omgangstone

Der er tale om en ansættelse på 37 timer om ugen, med løn-, pensions- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Du får stadig tid til familie og venner! Hos os går vi op i, at dit arbejdsliv og privatliv er i harmoni. Derfor har vi fokus på et positivt arbejdsmiljø med muligheder for at arbejde hjemmefra, når det giver mening. Derudover får du gode udviklingsmuligheder, som vi understøtter med en konkret opgave- og udviklingsplan samt eventuel efteruddannelse. 

OM DIG

Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesbaggrund og gerne flere års erfaring som controller fra en større organisation. Ligeledes har du erfaring med indkøbsstyring, og det er en klar fordel, hvis du har praktisk erfaring med indkøb, gerne fra den offentlige sektor, og forstår hvordan indkøbsprocesser fungerer.

Det er afgørende at du har god organisationsforståelse og samarbejdsevner da du skal arbejde med forskellige medarbejdergrupper og inddrage deres input i opgaveløsningerne. 

Desuden søger vi en kollega, der:

  • Har fundamental talforståelse og solidt kendskab til regnskab og økonomiske nøglebegreber.
  • Er Excel superbruger.
  • Imødekommende og går til alle opgaver med en positiv indstilling.
  • Arbejder struktureret og analytisk.
  • Har et optimeringsfokus med lysten til at bidrage med forslag og idéer til optimering for bedst mulig performance.

KLAR TIL NYE UDFORDRINGER PÅ KEA?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef William Ghiorzi Elias på tlf: 40 24 52 43. 

Ansøgningsfristen er den 8. juni 2023. Klik på Ansøg-knappen nedenfor og send din ansøgning, CV og relevante eksamenspapirer.

Vi forventer, at samtalerne afholdes løbende. I forbindelse med en evt. anden samtale kan der indgå personlighedsprofil og/eller besvarelse af en caseopgave.

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2023 eller efter nærmere aftale.

På KEA får du en arbejdsplads med kollegaer, som tilsammen byder på et bredt udvalg af baggrunde, faglige kvalifikationer og personlige kompetencer. Vi opfordrer alle kvalificerede, uanset køn, alder og etnisk baggrund, til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Erhvervsakademi, Prinsesse Charlottes Gade 38, 2200 København N

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://KEA.career.emply.com/ad/controller-med-erfaring-inden-for-indkob-og-analyser/76d0s8/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841044

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet