Har du en baggrund indenfor offentlig HR og personaleøkonomi og controlling? Motiveres du af samarbejde på tværs i understøttelse af vores travle ledere, og kan du klæde dem på så de sikres overblik og styring af lønbudgetter og øvrigt HR-økonomi? Så er du måske vores nye chefkonsulent i Drifts- og Byggesupport.
Om stillingen
Som chefkonsulent I Center for Ejendomme bliver du en del af Drifts- og Byggesupport. Her betjener vi Drift og Byg, der består af over 500 medarbejdere og varetager drift og renovering af alt fra ældre, fredede ejendomme til helt nybyggede hospitaler fordelt på 80 lokationer i Region Hovedstaden.
En af vores vigtige opgaver er at sørge for et godt økonomiske overblik og generel administration af vores personale, så vi bruger vores økonomi og HR-systemer effektivt, og løbende har det gode overblik over nuværende og fremtidig økonomi.
Derfor har vi brug for dig til vores stærke team i Drifts- og Byggesupport, hvor vi understøtter vores chefer og ledere i hverdagen også med mere langsigtede strategier. Du skal kunne yde konsulentbistand og ledelsesrådgivning på højt niveau i opgaver om HR- og økonomisystemer, og varetage opgaverne i tæt samarbejde med enhedschefen og ejendomscheferne på hospitalerne, samt med vores økonomienhed og Center for HR.
Du får gode muligheder for selv at definere arbejdsmetoder og påvirke de måder, hvorpå vi fremadrettet skal varetage opgaverne. Opgaverne kan bl.a. være
- SD-lønprognose og lønbudgettering månedsvis
- Personale- forecast i forbindelse med kommende aktivitetsforøgelse
- Opfølgning v/SD-lønbudget, fremskrivnings- og kapacitetsanalyse inkl. årlig P/L-regulering
- Aktivitet planlægning, udfærdigelse af fremmødeprofiler
- Sikre løbende og opdateret overblik over overarbejde, ikke-afholdt ferie, omsorgsdage, seniordage og andet fravær med henblik på reduktion af disse.
- Erfaring med administration af overenskomster
- Rådgive, vejlede og supportere med ejendomschefer og fagledere på tværs af organisationen.
For at lykkes i stillingen skal du
- være fagligt stærk med uddannelse inden for offentlig administration eller med baggrund som revisor, financiel controller eller driftscontroller
- være erfaren i dataudtræk og efterfølgende behandling i Excel på specialistniveau
- have høj grad af ansvarsbevidsthed, kvalitetssans og forståelse for detaljen
- være systematisk og vant til at håndtere deadlines
- trives i en tværgående funktion men med selvstændige arbejdsopgaver
- kunne kommunikere tydeligt og begå dig på alle niveauer – både internt og eksternt såvel skriftligt som mundtligt.
Læs mere om os her på vores hjemmeside eller her på vores LinkedIn-kanal.
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Drifts- og Byggesupport Helle Eiberg Thorup på telefon 21199457 eller på mail: helle.eiberg.thorup@regionh.dk.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer.
Dit primære arbejdssted er Center for Ejendomme, Stationsalléen 42, 2. sal, 2730 Herlev.
Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen via linket, hvor du bedes uploade dit CV og en kort motiveret ansøgning, samt relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.
Ansøgningsfrist er onsdag den 23. april 2025.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Stationsalléen , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-04-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1f0a376b-0b38-4cd4-ad28-944579898eee