Brænder du for patientkontakt og at skabe de bedste patientforløb i det bedste arbejdsmiljø?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at gøre en forskel for de akutte patienter i en hverdag, hvor to dage aldrig er ens? Elsker du at sidde i front, og får du patienterne til at føle sig godt behandlet fra første kontakt? Så har du nu mulighed for at blive en del af et fantastisk team af dygtige sekretærer i Herlev akutmodtagelse.

Dine kerneopgaver vil bestå i at give vores patienter en god start på deres behandlingsforløb. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt team, der brænder for akutområdet. Du har første og sidste hånd på registreringen af vores patientforløb. Du får mulighed for at være med til at udvikle og sætte dit præg på sekretærens funktion i vores nye hospital. Du vil få et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige teams samt vores samarbejdspartnere.

Hvorfor skal du vælge os? Udvikling til den enkelte: Vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. Vi har et formaliseret introduktions- og oplæringsforløb, hvor du vil blive fulgt af vores faglige mentor det første år. Vi har et struktureret kompetenceudviklingsprogram med lønaftale i forhold til indplacering på kompetenceniveauer. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgaver. Forløbet tager udgangspunkt i tre moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen.

Omstillingsparate og medinddragende ledere: Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange.

At blive del af et stærkt fagligt team: Vi vægter et godt arbejdsmiljø med en god og konstruktiv omgangstone højt. Vi holder faste morgenmøder og personalemøder. Vi arbejder for åben dialog, hvor ledelse og medarbejdere sparrer og udveksler ideer med hinanden.

Hvad forventer vi af dig? At du er uddannet lægesekretær eller er på vej til at blive færdiguddannet som sundhedsadministrativ koordinator. Du kan også have en baggrund som SOSU eller sygeplejerske med flair for de administrative opgaver og med ønske om at skifte spor til en administrativ stilling.

Vi ønsker en kollega, der kan sætte kryds ved følgende:

  • Du er fagligt dygtig og god til at sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange
  • Du er serviceminded
  • Du er udadvendt, og sætter en ære i at give vores patienter den bedste start på deres behandlingsforløb
  • Du kan lide en uforudsigelig hverdag, der er alt andet end rutinepræget.
  • Du er omstillingsparat. Du kan skifte tempo, når der er behov for det, og du har en rolig udstråling og kan bevare et godt overblik, også når vi har travlt
  • Du forstår og taler flydende engelsk
Hvad er vores arbejdsopgaver? Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du komme til at arbejde med flere forskellige sekretærfunktioner.

Vores arbejdsopgaver er blandt andet:

  • Modtagelse og opskrivning af patienter i vores 3 receptioner
  • Teamsekretær i skadespor hvor der skrives efter direkte diktering, samt arbejdes tæt sammen med læge og sygeplejerske
  • Traumesekretær
  • CVI-funktion (central visitation)
  • Registrering af patientdata og kvalitetssikring af det administrative forløb
Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår Vi tilbyder en ansættelse i en fast stilling på 32-37 timer i blandede vagter. Du har fast vagt hver 2. eller hver 3. weekend. Vi arbejder med ønskeplaner, og der er derfor mulighed for at sætte dit eget præg på din vagtplan.

Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er til besættelse pr. 1.03.2024 eller efter aftale.

Send os din ansøgning senest d. 19.01.2024 kl. 12, men gerne før, da vi indkalder til samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pernille Fris Kriegsbaum Stender på pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966919

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet