Bogholderi- og regnskabsassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til at varetage alle bogholderifunktioner i vores virksomhed. Du vil blive en del af vores finansafdeling og arbejde tæt sammen med vores økonomidirektør.

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring af ind- og udbetalinger
  • Afstemning af bankkonti
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Moms- og skatteindberetning
  • Lønadministration
  • Månedsafslutning og årsregnskab
  • Diverse ad hoc-opgaver

Kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse som f.eks. merkonom, HD-R eller lignende
  • Minimum 3 års erfaring med bogholderi
  • Kendskab til regnskabsprogrammet e-conomic
  • God til tal og analytisk tænkning
  • Systematisk og struktureret tilgang til opgaverne
  • God kommunikationsevne og samarbejdsevner

Vi tilbyder en spændende stilling i en vækstorienteret virksomhed, hvor du vil få mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer. Vi tilbyder løn efter kvalifikation og gode arbejdsforhold.

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, bedes du sende din ansøgning og CV til jea@ne-partner.dk, tiltrædelse hurtigst muligt for den rette kandidat. Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nordisk Erhvervs Partner, Smedeholm, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916720

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet