BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til at varetage alle bogholderifunktioner i vores virksomhed. Du vil blive en del af vores finansafdeling og arbejde tæt sammen med vores økonomidirektør.
Arbejdsopgaver:
- Bogføring af ind- og udbetalinger
- Afstemning af bankkonti
- Debitor- og kreditorstyring
- Moms- og skatteindberetning
- Lønadministration
- Månedsafslutning og årsregnskab
- Diverse ad hoc-opgaver
Kvalifikationer:
- Relevant uddannelse som f.eks. merkonom, HD-R eller lignende
- Minimum 3 års erfaring med bogholderi
- Kendskab til regnskabsprogrammet e-conomic
- God til tal og analytisk tænkning
- Systematisk og struktureret tilgang til opgaverne
- God kommunikationsevne og samarbejdsevner
Vi tilbyder en spændende stilling i en vækstorienteret virksomhed, hvor du vil få mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer. Vi tilbyder løn efter kvalifikation og gode arbejdsforhold.
Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, bedes du sende din ansøgning og CV til jea@ne-partner.dk, tiltrædelse hurtigst muligt for den rette kandidat. Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Nordisk Erhvervs Partner, Smedeholm, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916720