Bogholderi- og regnskabsassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til at varetage alle bogholderifunktioner i vores virksomheder.

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring af ind- og udbetalinger
  • Afstemning af bankkonti
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Moms- og skatteindberetning
  • Lønadministration
  • Månedsafslutning og årsregnskab
  • Diverse ad hoc-opgaver

 

Kvalifikationer:

 

  • Minimum 3 års erfaring med bogholderi
  • Kendskab til regnskabsprogrammet e-conomic
  • God til tal og analytisk tænkning
  • Systematisk og struktureret tilgang til opgaverne
  • God kommunikationsevne og samarbejdsevner

Vi tilbyder en spændende stilling i en vækstorienteret virksomhed, hvor du vil få mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer. Vi tilbyder løn efter kvalifikation og gode arbejdsforhold.

Der kan desværre  ikke arbejds hjemmefra.

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, bedes du sende din ansøgning og CV til jea@ne-partner.dk, tiltrædelse hurtigst muligt for den rette kandidat. Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nordisk Erhvervs Partner, Smedeholm, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5969079

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet