BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en af nøglepersonerne i forhold til teknikken i alle vores bygninger, både når der renoveres og under den daglige drift?
Herlev Kommunes Bygningsdriftsafdeling søger en kompetent og innovativ tekniker/projektleder, som kan bevare fokus og prioritere kerneområderne med relation til teknisk drift og vedligehold. Vi søger en person med lidt mere end grundlæggende forståelse af ejendomsdrifts tekniske anlæg, hvor energibesparelser følges ad med anlægs optimeringer og/eller fornyelser.
Organisationen
Herlev Kommune er en veldrevet kommune i vækst. Vi har høje ambitioner med fokus på borgere, civilsamfund og erhvervsliv. Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere og ledere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger, vi har en stærk og ambitiøs kommunalbestyrelse og borgmester, der sætter en klar retning for kommunen som et attraktivt fællesskab at bo, arbejde og drive virksomhed i.
Der stilles derfor også store krav til den kommunale bygningsmasse i form af drift og vedligeholdelse. Drift og Service sikrer sammen med andre afdelinger driften og vedligeholdelsen af kommunens bygninger, som spænder over blandt andet skoler, dagtilbud og fritidsaktiviteter, kulturhuse, institutioner. Dette sker i tæt samarbejde med brugerne, så vi sikrer fornuftige rammer for aktiviteterne i kommunen.
Stillingen
Som teknisk projektleder har du ansvaret for at tilrettelægge og styre en bred portefølje af opgaver. Du har ansvaret for at styre dine egne projekter fra start til slut, og du vil ligeledes have ansvaret for at føre tilsyn med de tekniske anlæg i vores ejendomme. Dit fokus vil være, at energien bliver udnyttet bedst muligt samt at komme med forslag og udføre nødvendige tiltag for at sikre den bedst mulige drift og brugeroplevelse.
Du kommer til at:
- hjælpe driften med at ordne de løbende svigt og nedbrud.
- udbyde de lidt større arbejder og indhente tilbud.
- stå for at opgaverne udføres samt for økonomisk opfølgning og betaling af nuværende renoveringer.
- planlægge og prioritere de kommende opgaver og ansøge om midler til at gennemføre disse.
- planlægge optimering af eksisterende byggetekniske installationer.
Vi arbejder hver dag på at skabe de bedst mulige fysiske rammer for borgernes udvikling ved at drive og vedligeholde de kommunale bygninger og anlæg på den mest optimale måde. Stærk faglighed og tværgående samarbejder er i højsædet, og vi lægger vægt på at hjælpe og styrke hinanden i en hverdag med stor variation i opgaveporteføljen.
Forventninger
Det forventes, at du har:
- uddannelse som maskinmester, vvs-tekniker eller tilsvarende bred teknisk uddannelse, evt en ingeniør med bred praktisk erfaring.
- erfaring indenfor ejendomsdrift eller som minimum teknisk vedligehold af HVAC-anlæg.
- godt kendskab til ejendomsvedligeholdelse.
- kendskab til FM, herunder opgavestyring og serviceintervaller.
- grundlæggende eller bedre kendskab til CTS/BMS, el, VVS, ventilation og IT generelt.
- gode evner til at kommunikere med brugere, kolleger og leverandører.
- en fleksibel og serviceminded indstilling.
- erfaring med projektledelse.
- evne til at arbejde selvstændigt og kunne indgå i et teknisk team.
- fornuftige kommunikations- og rapporteringsevner.
Vi tilbyder
- En arbejdsplads med spændende og varierende arbejdsopgaver indenfor ejendomsdrift.
- Indflydelse, udvikling og faglige udfordringer, samt styring af egne ansvarsområder og budgetter.
- Engagerede og ansvarsbevidste kolleger med forskellige fagligheder.
- Et godt socialt miljø med en uformel og konstruktiv omgangstone, hvor vi hjælper og sparrer med hinanden.
- Muligheden for at tage relevante kurser.
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling og til besættelse pr. 1. december 2024 eller snarest derefter. Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist mandag 4. november 2024.
Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte driftsleder Frank Nør på 2925 5013.
Mød vores medarbejdere
På herlev.dk kan du møde nogle af vores medarbejdere fra forskellige arbejdspladser i kommunen. De fortæller hver især om, hvad de arbejder med, og hvorfor de er glade for deres arbejde.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Vesterlundvej, 3, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6128994