Bliv teamleder for skadeambulatoriets sekretariat på Herlev Hospital

dato

Afdeling for Led- og Knoglekirurgi, Herlev Hospital

Brænder du for faglig udvikling, kvalitetssikring og et stærkt samarbejde i hverdagen? Og har du lyst til at tage et naturligt skridt videre i din karriere med et dagligt ansvar for opgaveløsning, koordinering og kvalitetssikring? Så er det måske dig, vi søger som vores nye teamleder i skadeambulatoriet!

Vi søger en erfaren og engageret lægesekretær/SAK, som samtidig har lyst til – og mod på – at indtage en teamlederrolle i vores lille men vigtige sekretariat i skadeambulatoriet. Du vil være en tæt sparringspartner for den lokale ledelse og spille en central rolle i implementering af nye arbejdsgange og optimering af vores daglige drift.

Om skadeambulatoriet

Vi modtager patienter, som enten er opereret i egen afdeling og følges ambulant, eller som følges op efter behandling i akutmodtagelsen. Vi har årligt ca. 10.500 ambulante kontakter – heraf 3.500 børn.

Din rolle som teamleder

Som teamleder får du et dagligt ansvar for sekretariatets drift og opgaver. Du vil arbejde med:

  • Koordinering og fordeling af opgaver i teamet
  • Kvalitetssikring af arbejdsprocesser og opgaveudførelse
  • Sparring og faglig støtte til kolleger
  • Implementering af nye arbejdsgange i samarbejde med ledelsen
  • Bidrage til faglig udvikling i sekretariatet
  • Medvirke til at skabe et positivt arbejdsmiljø og fremme trivsel i teamet
Du vil desuden indgå i det daglige arbejde på lige fod med dine kolleger og have en vigtig rolle i samarbejdet med afdelingens øvrige faggrupper.

Vi søger dig, som:

  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
  • Har erfaring fra ambulatoriearbejde
  • Har erfaring med Sundhedsplatformen
  • Har overblik og kan bevare ro og struktur i en travl hverdag
  • Har lyst til at tage ansvar og motivere dine kolleger
  • Har en positiv og løsningsorienteret tilgang til forandringer
  • Er tydelig, stabil og engageret – og trives i rollen som bindeled mellem ledelse og team
  • Har interesse for udvikling og kvalitetssikring
Grundlæggende arbejdsopgaver inkluderer:

  • Registrering og booking i Sundhedsplatformen
  • Indkaldelse til ambulatorier og operationer
  • Betjening af vores call-center
  • Håndtering af attester, genoptræningsplaner, journalmateriale m.m.
  • Administrative ad hoc-opgaver og afløsning i receptionen
Vi tilbyder:

  • En spændende rolle med udviklingspotentiale – og mulighed for at vokse i lederrollen
  • En afdeling med stærkt fagligt samarbejde og høj trivsel
  • Introduktion og oplæring med fokus på både drifts- og teamlederdelen
  • Arbejdstid på hverdage i tidsrummet kl. 7.30 – 15.30
  • Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
  • 28-37 timer ugentligt
  • Tiltrædelse 1. juli 2025 eller efter aftale
Vil du vide mere?

Kontakt oversygeplejerske Heidrun Filtenborg på tlf. 38689528 for yderligere oplysninger.

Ansøgningsfrist: 20. maj 2025.
Samtaler afholdes i uge 22

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-05-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/584fd9e8-2b8b-424b-8926-c79edb7d4fd1

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet