Afdeling for Led- og Knoglekirurgi, Herlev Hospital
Brænder du for faglig udvikling, kvalitetssikring og et stærkt samarbejde i hverdagen? Og har du lyst til at tage et naturligt skridt videre i din karriere med et dagligt ansvar for opgaveløsning, koordinering og kvalitetssikring? Så er det måske dig, vi søger som vores nye teamleder i skadeambulatoriet!
Vi søger en erfaren og engageret lægesekretær/SAK, som samtidig har lyst til – og mod på – at indtage en teamlederrolle i vores lille men vigtige sekretariat i skadeambulatoriet. Du vil være en tæt sparringspartner for den lokale ledelse og spille en central rolle i implementering af nye arbejdsgange og optimering af vores daglige drift.
Om skadeambulatoriet
Vi modtager patienter, som enten er opereret i egen afdeling og følges ambulant, eller som følges op efter behandling i akutmodtagelsen. Vi har årligt ca. 10.500 ambulante kontakter – heraf 3.500 børn.
Din rolle som teamleder
Som teamleder får du et dagligt ansvar for sekretariatets drift og opgaver. Du vil arbejde med:
- Koordinering og fordeling af opgaver i teamet
- Kvalitetssikring af arbejdsprocesser og opgaveudførelse
- Sparring og faglig støtte til kolleger
- Implementering af nye arbejdsgange i samarbejde med ledelsen
- Bidrage til faglig udvikling i sekretariatet
- Medvirke til at skabe et positivt arbejdsmiljø og fremme trivsel i teamet
Vi søger dig, som:
- Er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
- Har erfaring fra ambulatoriearbejde
- Har erfaring med Sundhedsplatformen
- Har overblik og kan bevare ro og struktur i en travl hverdag
- Har lyst til at tage ansvar og motivere dine kolleger
- Har en positiv og løsningsorienteret tilgang til forandringer
- Er tydelig, stabil og engageret – og trives i rollen som bindeled mellem ledelse og team
- Har interesse for udvikling og kvalitetssikring
- Registrering og booking i Sundhedsplatformen
- Indkaldelse til ambulatorier og operationer
- Betjening af vores call-center
- Håndtering af attester, genoptræningsplaner, journalmateriale m.m.
- Administrative ad hoc-opgaver og afløsning i receptionen
- En spændende rolle med udviklingspotentiale – og mulighed for at vokse i lederrollen
- En afdeling med stærkt fagligt samarbejde og høj trivsel
- Introduktion og oplæring med fokus på både drifts- og teamlederdelen
- Arbejdstid på hverdage i tidsrummet kl. 7.30 – 15.30
- Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
- 28-37 timer ugentligt
- Tiltrædelse 1. juli 2025 eller efter aftale
Kontakt oversygeplejerske Heidrun Filtenborg på tlf. 38689528 for yderligere oplysninger.
Ansøgningsfrist: 20. maj 2025.
Samtaler afholdes i uge 22
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/584fd9e8-2b8b-424b-8926-c79edb7d4fd1