Bliv operationssygeplejerske – vi søger både erfarne og uerfarne sygeplejersker til det urologiske operationsspeciale.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du kendt med operationsspecialet eller ønsker du, at fordybe dig i en af sygeplejens spændende fagområder – så læs videre.

Vi er en operationsafdeling på Herlev Hospital med kollegaer som skal på barsel og vi søger derfor nye kollegaer. Vi er en til tider travl afdeling med 2600 indgreb pr år. I det urologiske speciale udfører vi en bred vifte af operationer - transurethrale indgreb, kikkertoperationer, mindre åbne indgreb og Robotoperationer. Vores patienter kommer til os med stor variation af kompleksitet, hvilket betyder at stor afveksling i arbejdsopgaverne. Vores fokus er på den enkelte patient, høj faglighed og et godt kollegaskab. Vores målsætning er, at alle patienter bliver Godt behandlet.

Hos os har du indflydelse på din egen vagt plan, da Michela som er vores vagtplanlægger, laver vagtplanen ud fra medarbejdernes ønsker.

Vores kliniske sygeplejespecialist, Samar afholder on-boarding med alle nyansatte. Her har vi skabt et rum med mulighed for refleksion og sparring. Det tror vi nemlig er vigtigt når man starter i en ny afdeling og et nyt speciale.

Vores afdeling kan tilbyde dig en arbejdsdag hvor

  • Vi prioriterer høj faglighed i vores daglige arbejde.
  • Vi er en gruppe imødekommende kollegaer som vægter teamsamarbejde, fællesskabet og vidensdeling højt.
  • Vi tilbyder mentorordning, on-boarding, oplæringsprogram, kompetencekort og mulighed for efteruddannelse.
  • Vi arbejder altid kun i dagstid til kl. 15,16 og 18 og hver 6 lørdag i dagvagt.
  • Du sover i din egen seng hver nat.
Vores forventninger til dig som kommende kollega:

  • Du har lyst og interesse i det urologiske operationsspeciale – måske erfaring.
  • Du besidder gode samarbejdsevner og tænker mono- og tværfagligt
  • Du er engageret i egen læring og trives med vidensdeling.
  • Du har lyst til at bidrage til det gode fællesskab i vores afdeling.
Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse glæder vi os til at hører fra dig.

Har du spørgsmål til stillingen eller afdelingen er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Camilla Hostrup tlf. 3868 2744 eller sende en mail camilla.marlene.hostrup@regionh.dk – eller komme en tur forbi afdelingen til en rundvisning.

Vi glæder os til at læse din ansøgning og CV som du sender online via linket her på siden.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse pr 1. juni 2024 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etniske tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist den 22. april 2024.

Samtaler afholdes onsdag den 24. april 2024



Dine løn- og ansættelsesvilkår Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden, opfylde kravet til sprogkompetencer* i dansk. *Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med minimum følgende karakterer: • mundtlig kommunikation med karakteren 10 • læseforståelse med karakteren 7 • skriftlig fremstilling med karakteren 7

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6026563

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet