Bliv en nøgleperson i reparationsteamet på Den Regionale Sterilcentral i Herlev

Profilbillede
dato

Trives du med at arbejde med en computer? Har du måske erfaring med T-DOC, SAP, lagerstyring eller operationsinstrumenter? Så kan du være vores nye kollega i reparationsteamet i Kundeleverance og -support.

Om stillingen

Reparationsteamet indgår i driftsteamet, som er en del af Den Regionale Sterilcentrals enhed Kundeleverance og -support. Den Regionale Sterilcentral er en af verdens mest automatiserede sterilcentraler. Vi er beliggende på to af regionens store akuthospitaler, Rigshospitalet og Herlev Hospital. Vores opgave er at genbehandle og levere operationsinstrumenter til alle operationer i hele Region Hovedstaden.

Du vil i en snarlig fremtid skulle indgå i 1 ud af 2 faste teams på 1 af de 2 matrikler. For nu er arbejdsstedet dog Den Regionale Sterilcentrals matrikel på Herlev Hospital.

Som medarbejder i vores reparationsteam kommer du til at indgår i et team, som varetager alle opgaver i forbindelse med reparationer og genanskaffelser af alle typer instrumenter til Den Regionale Sterilcentrals kunder.

Eksempler på daglige opgaver, som reparationsteamet varetager:

  • Kontakt til vores instrumentleverandører
  • Håndtering af processen omkring at sende instrumenter til reparation og modtage instrumenter fra reparation
  • Tæt samarbejde med vores genbehandlingsenhed
  • Tæt samarbejde med øvrige medarbejdere i Kundeleverance og -support
  • Varebestilling af erstatningsinstrumenter
  • Håndtering af instrumentlagre
Vores ønsker til dig som ny kollega er:

  • At du har computerflair, og at du i det hele taget trives med at arbejde ved en computer
  • At du trives med at arbejde i et team
  • At du gerne har kendskab til SAP
  • At du gerne er lager- eller logistikuddannet eller har en sundhedsfaglig baggrund
  • At du gerne har kendskab til operationsinstrumenter
  • At du gerne har erfaring med brug af T-DOC
  • At du arbejder selvstændigt, pligtopfyldende og ansvarsbevidst
  • At du kan have mange bolde i luften på en gang og samtidig bevare overblikket
  • At du er god til skriftligt og mundtligt dansk samt behersker engelsk på brugerniveau
  • At du tager ansvar for at bidrage til det gode arbejdsmiljø og et godt kollegaskab
Vi tilbyder dig:

  • En arbejdsplads med en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, vi sætter højt
  • Et rart og uformelt arbejdsmiljø med stor indflydelse på tilrettelæggelse af dine arbejdsopgaver
  • Mulighed for personlig udvikling
  • Høj grad af fleksibilitet i forhold til arbejdstidsplanlægning og rig mulighed for, at der tages hensyn til, at arbejde og privatliv kan gå op i en højere enhed
Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst indgået med Danske Regioner og relevant organisation.

Stillingen er en fuldtidsstilling, og din arbejdstid vil være på hverdage i dagtimerne med en planlagt fridag hver 3. uge.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ansvarlig for reparationsflowet i Kundeleverance og -support:

Du kan også kontakte leder af Kundeleverance – og support:

Ansøgningsprocedure

Du søger stillingen via linket i annoncen. Du behøver ikke skrive en lang ansøgning, men kan nøjes med at sende dit CV og en kort motivation for at søge stillingen samt relevante uddannelsesdokumenter.

Ansøgningsfristen er den 11. oktober 2024. Vi forventer at afholde samtaler i uge 43.

Ansættelsesdato er den 1. januar 2025.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Glostrup Hospital, Nordre Ringvej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6115342

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet