Bliv en kvalitetsbevidst QA-Officer hos STADA Nordic

Profilbillede
dato

Her får du her chancen for at arbejde med hele ”QA-pakken” og se resultater af din indsats. Udover frigivelse af produkter, opdatering af SOP’er, kontakt med myndigheder i alle nordiske lande m.m., bliver du også tovholder mellem det nordiske kontor, STADA’s hovedkontor i Tyskland og eksterne samarbejdspartnere.

Den nye QA-Officer vil indgå i QA/RA-afdelingen, der har 14 medarbejdere. QA-teamet består af engagerede og positive medarbejdere med sundhedsfaglige uddannelser og en indstilling om, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Der er mulighed for at arbejde hjemmefra 2 gange ugentligt. STADA Nordic holder til i lyse og venlige kontorer i Herlev med gode transportmuligheder og parkeringsforhold.

STADA er inde i en meget positiv udvikling og har de sidste par år ansat mange nye medarbejdere og lanceret mange nye produkter inden for lægemiddel- og Consumer Healthcare-området (kosttilskud, hudpleje og medical device). Strukturen i virksomheden er uformel og flad og kræver, at man trives med forandring, og her er plads til nye idéer.

Arbejdsopgaverne:

  • Daglig frigivelse af produkter til markedet i alle nordiske lande
  • Opdatering og styring af virksomhedens SOP’er
  • Kontakt med myndighederne i de nordiske lande
  • Bruger af eQMS, STADAs kvalitetssystem til rapportering af reklamationer og afvigelser etc.
  • Medvirke til inspektioner fra myndigheder
  • Kontakt til eksterne partnere og hovedkvarteret mht. til kvalitetsrelaterede opgaver på de relevante produkter.

Kvalifikationer:

  • Farmaceut eller tilsvarende. Har du kendskab til QA/QC, f.eks. fra et studiejob, vil det selvfølgelig være en fordel, ligesom du gerne må kende til GDP/GMP
  • Du er en struktureret og proaktiv person, der gerne vil lære nyt og som tager ansvar for dine opgaver. Du er positiv, sætter pris på et godt grin og er indstillet på at yde dit til teamet
  • Du er fleksibel med hensyn til opgaver, har let ved at samarbejde, og så er du generelt god til at kommunikere - på både dansk og engelsk
  • Du har let ved IT og sætter dig hurtigt ind nye systemer.

Hvad kan STADA Nordic tilbyde?
Løn- og ansættelsesvilkår aftales individuelt, og du vil naturligvis få del i firmaets personalegoder. Der vil være et internt introduktionsprogram. Tiltrædelse efter aftale – gerne hurtigt.

Ansøgning:

For yderligere oplysninger om stillingen kan du kontakte Jeanette Juhlin, Targeting Personale-rådgivning, der medvirker ved ansættelsen, på telefon 4075 0202.

Send hurtigst muligt din ansøgning og CV til jj@targeting.dk. Henvendelser behandles løbende og fortroligt.

STADA markedsfører originale, biosimilære, generiske lægemidler og håndkøbsprodukter til hospitaler og apoteker. STADA er en international virksomhed og er repræsenteret i 120 lande. STADA Nordic har hovedkontor i Herlev og har kontorer i Helsinki og Stockholm. I Norden er der ca. 50 medarbejdere.

 

                                    Se mere på www.stada.com

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Targeting v/Jeanette Juhlin, Maglebjergvej, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6062307

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet