Bliv en del af vores passionerede operationsteam i et urologisk speciale

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som operationssygeplejerske har du en vigtig rolle i det samlede operationsteam. Sammen bidrager I alle med høj faglighed til gavn for patienten og samarbejdet fordrer lyst til kommunikation og fællesskab. Synes du det lyder spændende er du måske vores nye kollega pr 1. august 2024.

Vi har oplæringsprogram tilpasset både erfarne- og ikke erfarne operationssygeplejersker, så selvom du aldrig har arbejdet som operationssygeplejerske, men gerne vil prøve denne del af sygeplejen, så hold dig ikke tilbage med at søge.

Vi er en til tider travl afdeling med ca. 2500 kirurgiske indgreb pr. år. Hverdagen på operationsstuerne er præget af bred faglighed, højt flow og et stærkt tværfagligt samarbejde, som alle er vigtige delelementer for at vores patienter bliver Godt behandlet. I det urologiske speciale udfører vi en bred vifte af operationer - transurethrale indgreb, kikkertoperationer, mindre åbne indgreb og Robotoperationer. Vores patienter kommer til os med stor variation af kompleksitet, hvilket betyder stor afveksling i arbejdsopgaverne og dagene på afdelingen.

Hos os har du indflydelse på din egen vagtplan, da Michela vores vagtplanlægger, laver vagtplanen ud fra medarbejdernes individuelle ønsker.

Vores kliniske sygeplejespecialist, Samar afholder on-boardingsforløb med alle nyansatte. Her har vi skabt et rum med mulighed for refleksion og sparring. Det ved vi nemlig er vigtigt, når man starter i en ny afdeling og et nyt speciale.

Vores afdeling kan tilbyde dig en arbejdsdag hvor:

  • Vi prioriterer høj faglighed i vores daglige arbejde.
  • Vi er en gruppe imødekommende kollegaer som vægter teamsamarbejde, fællesskabet og vidensdeling højt.
  • Vi tilbyder mentorordning, on-boarding, oplæringsprogram, kompetencekort og mulighed for efteruddannelse.
  • Vi arbejder altid kun i dagstid til kl. 15 eller 16, alle har 2x18 vagter om ugen – hvilket giver en ugentlig fridag.
  • Lørdagsdagvagt hver 6 lørdag.
  • Du sover i din egen seng hver nat.
Vores forventninger til dig som kommende kollega:

  • Du har lyst og interesse i det urologiske operationsspeciale – måske erfaring.
  • Du besidder gode samarbejdsevner og tænker mono- og tværfagligt
  • Du er engageret i egen læring og trives med vidensdeling.
  • Du har lyst til at bidrage til det gode fællesskab i vores afdeling.
Er du operationssygeplejerske, der kan og vil bidrage med disse kompetencer og har du lyst til at blive en del af vores fantastisk afdeling, hører vi gerne fra dig!

Har du spørgsmål til stillingen eller om afdelingen er du altid velkommen til at kontakte oversygeplejerske Camilla Hostrup tlf. 3868 2744 eller sende en mail camilla.marlene.hostrup@regionh.dk. Du er også velkommen til at komme en tur forbi afdelingen til en rundvisning.

Vi glæder os til at læse din ansøgning og CV som du sender online via linket.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse pr 1. august 2024 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område, indgået mellem Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etniske tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist den 21. juni 2024

Samtaler afholdes onsdag den 25. el 26. juni 2024



Dine løn- og ansættelsesvilkår Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden, opfylde kravet til sprogkompetencer* i dansk. *Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med minimum følgende karakterer: • mundtlig kommunikation med karakteren 10 • læseforståelse med karakteren 7 • skriftlig fremstilling med karakteren 7

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059089

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet