BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en stærk kommunikator, der har lyst til at prøve kræfter med en bred vifte af kommunikations- og webopgaver? Er du udadvendt, nysgerrig, opsøgende og god til at skabe kontakt? Og har du samarbejde i DNA’et og ansvarlighed på rygraden? Så er du måske vores nye studentermedhjælp i Region Hovedstadens Center for Ejendomme.
Om stillingen
Som studentermedhjælper hos os bliver du en del af et lille kommunikationsteam i Stab og Strategi, hvor vi sekretariatsbetjener hele centeret, som består af cirka 850 medarbejdere, og som varetager byggeri, renovering drift og logistik på over 80 lokationer i hele Region Hovedstaden. Det gælder alt fra gamle, fredede ejendomme til helt nybyggede hospitaler.
Én af vores kerneopgaver er at sørge for den interne kommunikation, herunder på intranettet. Vi har heldigvis mange gode historier at fortælle, og vi arbejder lige nu på en strategi, der skal sikre, at vi bruger vores platforme og kanaler så klogt som muligt – og at vi også etablerer nye kanaler, hvor der er behov for det. Med medarbejdere på mange lokationer er det en både stor og vigtig opgave.
Det er blandt andet derfor, vi har brug for dig. Du skal være med til løfte kommunikationen om Center for Ejendommes kerneopgaver. Du vil blive en del af en spændende og varieret dagligdag, hvor vi kan have travlt, men hvor vi også lægger vægt på at have det godt sammen som kolleger. Vi kan kort sagt lide at være sammen, og dine kolleger vil være parate til at sparre med dig og bakke op om dig og dine opgaver.
På det sociale plan har vi blandt andet en nystartet personaleforening og sociale arrangementer som fredagsbar, sommerfest og julefrokost. Og i hverdagen har vi kantineordning samt fri kaffe- og frugtordning
Du får både kommunikationsfaglige og administrative opgaver i stillingen. Blandt andet at skal du hjælpe med at:
- Opdatere og vedligeholde centrets intranet- og websider.
- Være kontaktperson for lokale webansvarlige og bistå med løbende oplæring og support.
- Skrive og versionere tekster til forskellige kanaler.
- Finde ud af, hvordan vi bedst kan dokumentere rækkevidden og effekten af vores kommunikationsprodukter.
- Udarbejde mindre grafiske produkter
- Udføre diverse administrative og organisatoriske opgaver på tværs af staben
Om dig
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse. Måske er du et stykke inde i dit bachelorforløb, eller måske er du startet på en kandidatuddannelse indenfor fx kommunikation eller it. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til SharePoint 2019 eller et lignende CMS-system, og vi lægger vægt på, at du brænder for brugervenlighed og evner at skrive korrekte og læsevenlige tekster.
Du vil i det daglige have en bred berøringsflade. Vi er derfor optagede af, at du er en holdspiller, der får tingene til at glide og sikrer fremdrift i samarbejde med mange forskellige interessenter. Og at du er en omsorgsfuld kollega, der ikke er bange for at bede om hjælp, og som selv stiller sig til rådighed, når det er nødvendigt.
Vi forestiller os derudover, at du:
- Har stort engagement, tager initiativ og kan arbejde selvstændigt med at løse opgaver og bringe løsninger i mål
- Er venlig og imødekommende og kan lide at samarbejde på tværs af fagligheder og niveauer, både internt i Center for Ejendomme og med de øvrige koncerncentre i regionen
- Har en god organisationsforståelse og kan navigere i en politisk-organisatorisk kontekst med mange forskellige typer opgaver og korte frister
Kim er vores kloge, kærlige og kritiske ’ugle’, som har mange kilometer i benene, og som har set og hørt lidt af hvert i sin tid i forskellige hjørner af mediebranchen. Tommy ser man ofte med en kamerastrop om halsen og en blok i inderlommen på vej til at rapportere fra åbningen af et nyt byggeri, hvis han da ikke lige er i gang med at håndtere en aktindsigtsanmodning.
Du vil også møde Christoffer, som vil være din nye chef, og alle de andre i Stab og Strategi: Mogens, Julie, Pernille, Trine, Line, Karen og yderligere to nye kolleger, som vi ikke kender endnu.
Din daglige arbejdsplads vil være i CEJ-Huset lige ved S-togs-stationen i Herlev.
Se mere om os på vores hjemmeside, https://regionh.dk/cej, og vores LinkedIn-kanal.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Tommy Speedtsberg Andersen på tlf. 21826338 eller på mail tommy.speedtsberg.andersen@regionh.dk.
Du kan også kontakte stabschef Christoffer Godt-Hansen på tlf. 21741005 eller på mail christoffer.godt-hansen@regionh.dk.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer om ugen. Vi er selvfølgelig med på, at du kan have brug for et mindre timetal i eksamensperioder mv., og at du på andre tidspunkter kan lægge lidt flere timer.
Frist for ansøgningen er onsdag den 28. august 2024. Vi holder samtaler undervejs, så søg gerne med det samme. Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6097080