BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som telefonist / informationsmedarbejder vil du ofte være patientens og den pårørendes første kontakt til hospitalet. Derfor er du en vigtig person i hospitalets ambition om, at patienter og pårørende skal være Godt behandlet.
Enheden er hospitalets omdrejningspunkt for brandalarmer, div. akutkald samt ved beredskabssituationer.
Vores forventninger til dig:
- Er serviceminded og smilende ved personlig henvendelse og telefonkontakt
- Har erfaring som telefonist eller informationsmedarbejder
- Har gode kommunikative evner i såvel skrift som tale
- Kan tale og forstå engelsk på minimum niveau E
- IT-kundskaber på brugerniveau
- MS Office på brugerniveau
- Kan bevare roen i pressede situationer
- Bidrager med godt humør og initiativ til afdelingens trivsel
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende HK – Kommunal overenskomst.
Du skal være indstillet på skiftende arbejdstider, enheden er døgnåben 24/7.
Stillingen er ledig pr. 1. november 2024
Ansøgningsprocedure:
Ansøgning samt CV sendes online via linket her på siden.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100466