Bliv den første kontakt til hospitalet som telefonist/informationsmedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som telefonist / informationsmedarbejder vil du ofte være patientens og den pårørendes første kontakt til hospitalet. Derfor er du en vigtig person i hospitalets ambition om, at patienter og pårørende skal være Godt behandlet.

Enheden er hospitalets omdrejningspunkt for brandalarmer, div. akutkald samt ved beredskabssituationer.

Vores forventninger til dig:

  • Er serviceminded og smilende ved personlig henvendelse og telefonkontakt
  • Har erfaring som telefonist eller informationsmedarbejder
  • Har gode kommunikative evner i såvel skrift som tale
  • Kan tale og forstå engelsk på minimum niveau E
  • IT-kundskaber på brugerniveau
  • MS Office på brugerniveau
  • Kan bevare roen i pressede situationer
  • Bidrager med godt humør og initiativ til afdelingens trivsel
Ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende HK – Kommunal overenskomst.

Du skal være indstillet på skiftende arbejdstider, enheden er døgnåben 24/7.

Stillingen er ledig pr. 1. november 2024

Ansøgningsprocedure:

Ansøgning samt CV sendes online via linket her på siden.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100466

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet