Bliv akutvikar hos Olivia Danmark og vær med til at skabe et rigere liv

dato

Et rigere liv for flere.
Olivia Danmarks vision er at skabe et rigere liv for flere, blandt andet ved at manglende dækning af det faste team skal have så lille en indgriben i hverdagen som muligt. Vi tager ansvar og skaber løsninger, hver dag.
Her kommer vores fagligt dygtige og kompetente akutteam ind i billedet.
Vi har et team af 18 fagligt dygtige og komptente vikarer så der altid er en at sende til en vagt om det så er respiratorisk, overvågning af epilepsi eller noget helt 3. Da vi altid sender én med 100% match til den ønskede opgave.
Det gør at man over tid lære sine vikarer at kende og det ser vi hos Olivia Danmark en meget stor fordel i.
Det stiller høje krav til os som virksomhed og til den enkelte akutvikar. Hvorfor vi I Olivia Danmark hele tiden oplærer og udvikler den enkelte medarbejder, så man altid er klædt på til den opgave man skal ud og varetage.

Olivia Danmark dækker hele Danmark
Vi har borgere i hele landet og derfor dækker akutteamet også i hele landet.
Heldigvis bor vores 18 akutvikarer rundt om i Danmark, så vi altid sender dem ud på den korteste tur.

Fuldtidsstilling
Vi søger lige nu en akutvikar til vagter over hele landet, så hvor du er bosat, spiller ikke så stor en rolle.
Vi mangler dig til en fuldtidsstilling som svarer til 15 standbyvagter pr. lønperiode. Man står standby fra 06.30-06.30 og kan kaldes ud i alle vagtlag.
Vi planlægger din rulleplan samme med dig, da det for os er vigtigt at privatliv- og arbejdsliv hænger sammen. Du ville skulle arbejde weekend hver. 2 uge.


Den enkelte vikar får tilbudt overnatning ved behov, samt diæter/kolonitillæg efter overenskomst.

Firmabil & telefon
Der stilles firmabil til rådighed, denne må gerne være på din bopæl, så du altid er klar til at rykke ud når du er på vagt.
Vi arbejder på at melde vagter i så god tid som muligt og du har op til 30 minutter til at "rykke ud" og være på vej på vagt.
Du får brobizz og benzinkort med til bilen, så øvrige udlæg sjældent vil forekomme.

Vi kontakter dig på den udleverede arbejdstelefon pr. opkald eller i vores interne krypterede sms system. Primært i tidsrummet 06.30-22.00, opkald og vagter kan i sjældne tilfælde komme herefter.
Telefonen er kun til arbejdsbrug.

Løn og vilkår
Din løn fastsættes efter gældende AKUT - FOA overenskomst.

Du er garanteret din minimumsløn, så du hver måned er sikret en garantiløn.
Da din egentlige løn afhænger af timer du sendes ud på, tillæg mv.


Akutvikar - Hvem er det vi søger?
Vi søger en akutvikar der kan genkende sig selv herunder:
Du er fagligt dygtig og omstillingsparat og klar på at udvikle dine allerede mange kompetencer. Da vi hele tiden tilpasser og udvikler vores akutvikarer til at kunne matche alle vores borgere.
Du har en stærk psyke og en robusthed lidt udover det sædvanlige. Da mange af de borgere og familier du vil komme ud til, kan være i svære livssituationer.
Du kan skabe en særlig ro omkring dig og du er god til at skabe tillid fra nye mennesker. Da det at få en vikar kan være enormt grænseoverskridende.
Du skaber hurtigt det store overblik og ser udfordringer istedet for problemer. Da du hver da vil stå overfor nye opgave og situationer.
Du forstår at være en del af et team, men kan også stå på egne ben ude i marken.
Du er frisk på at få en masse kompetencer på dit cv, heri blandt andet certificering hos respiratorisk center Øst.
Du holder af fleksibilitet og ønsker hjælpe når du kniber.
Du har kørekort, da du ville skulle transportere dig i bil rundt i landet.
Du er uddannet Social- og sundhedsassistent
Du har lyst til at give et rigere liv til flere.

Vi passer på dig, hver dag
Når man er ansat på akutteamet, bliver man en del af det vi hos Olivia Danmark kalder "Akutafdelingen"
Her sidder de inde fra kontoret og planlægger vagter, sender ud til ledige vagter og passer på den enkelte akutvikar.
Holdet består af to akutkoordinatorer, en akutleder, to bemandingskoordinatorer og en studentermedhjælper.
Du har en næsten daglig kontakt med én af de to akutkoordinatorer. Samt tæt og god dialog med din nærmste leder.
Du bliver en del af et team, hvor vi støtter, hjælper og sparrer med hinanden.
Vi afholder personalemøder i Herlev - 4-6 gange om året, her er der fokus på trivsel, sammenhold og sparring.
Vi tilbyder 1:1 sparring, supervision, trivselssamtaler og løbende forskellige kurser.
Vi har flere sociale arrangementer fordelt ud på året.


Hvad siger akutteamet selv om deres job?

"Olivia Danmark er en arbejdsplads som passer godt på sine ansatte, tillid-respekt og gensidig forståelse”

"Standby-vagter giver plads til at kunne dyrke sin familie, hobbyer, deltids studie samt fritidsaktiviteter, så længe man er indstillet på at kunne træde til, når man bliver kaldt ud”

"Udfordringen i jobbet giver et ekstra krydderi, da arbejdsmiljøet foregår hos brugerne i deres private hjem og man dermed lærer at tilpasse sig de skiftende omstændigheder og situationer”

"Et skønt team, som vægter trivsel og sociale aktiviteter”


Ansøgning

Der indkaldes løbende til samtaler, uafhængigt af ansøgningsfristen.

Vi glæder os til at høre fra dig og måske byde dig velkommen på akutteamet.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde morgenarbejde aftenarbejde natarbejde weekendarbejde skiftende arbejdstid

-Arbejdsgiver:

OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/75362b5c-878e-4973-a588-a140e08ba3bf

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet