Vores akutteam – altid klar!
Vores dygtige og erfarne akutteam består af 18-20 vikarer, der altid er klar til at træde til – uanset om det handler om respiratorisk overvågning, pleje af en borger med epilepsi eller noget helt tredje.
Vi sikrer, at den rette akutvikar sendes ud til den rette opgave. Det betyder, at du som akutvikar over tid bliver et kendt og trygt ansigt for borgerne – en stor fordel for alle parter.
Som en del af vores akutteam stiller vi høje krav til dine faglige og personlige kompetencer, men vi investerer også i din udvikling.
Hos Olivia Danmark er oplæring og kompetenceudvikling en naturlig del af jobbet, så du altid er godt klædt på til dine opgaver.
Vi dækker hele Danmark
Vores borgere bor i hele landet. Med akutvikarer bosat rundt omkring i Danmark sikrer vi, at opgaverne bliver løst med kortest mulige rejsetid.
Vi søger flere akutvikarer!
Vi har brug for nye kollegaer til vagter primært på Sjælland, så det er en fordel hvis du er bosat på der.
Stillingen svarer til 15 standbyvagter i gennemsnit pr. lønperiode.
Som standbyvikar er du på vagt fra kl. 06.30-06.30 og kan blive kaldt ud i alle vagtlag. Dog kun et vagtlag pr. vagt. Med forbehold for alle regler ift. hviletid mv.
Vi planlægger din rulleplan sammen med dig, så din hverdag hænger sammen med dit privatliv. Du arbejder weekend hver anden uge.
Dine fordele:
- Kilometerpenge efter statens takster og regler.
- Brobizz, parkeringsapp
- Udleveret arbejdstelefon, som bruges til kommunikation i vagtperioder.
- Overnatning tilbydes ved behov (rejsetid over 2 timer pr. vej) samt diæter og kolonitillæg efter overenskomst.
Du ansættes under AKUT – FOA overenskomsten med en garanteret minimumsløn. Din endelige løn afhænger af vagter, timer og tillæg.
Er du vores nye akutvikar?
Vi søger dig, der:
- Har erfaring med at arbejde med mennesker i svære livssituationer – en specifik uddannelse er ikke et krav.
- Er ambitiøs og seriøs omkring dit arbejde.
- Skaber tryghed og hurtigt opbygger tillid hos borgerne.
- Har overblik, handlekraft og mod på at skabe løsninger.
- Kan arbejde selvstændigt.
- Er interesseret i at få nye kompetencer, fx certificering hos Respirationscenter Øst, Syd eller Vest. (måske er du allerede certificeret?).
- Har et gyldigt kørekort, det er samtidig et krav at du har en bil til rådighed ved alle vagter.
- Ønsker at gøre en forskel og skabe et rigere liv for flere.
Som en del af Olivia Danmarks akutteam bliver du en del af "Akutafdelingen" – et team bestående af en områdechef, to akutkoordinatorer, en områdeleder og to bemandingskoordinatorer.
Du har tæt kontakt med dine koordinatorer og leder, og vi prioriterer trivsel, sparring og udvikling meget højt.
Vi afholder personalemøder i Herlev 4-6 gange om året, hvor der er fokus på faglighed, trivsel og kvalitet. Derudover tilbyder vi supervision, 1:1 sparring og sociale arrangementer henover året.
Hvad siger vores akutvikarer?
"Olivia Danmark er en arbejdsplads, der passer godt på sine ansatte – tillid, respekt og gensidig forståelse er i fokus."
"Standby-vagter giver plads til familie, fritidsinteresser og evt. deltidsstudie – så længe man er indstillet på at kunne rykke ud."
"Jobbet byder på en spændende udfordring, fordi man arbejder i borgernes hjem og skal tilpasse sig skiftende situationer."
"Vi er et skønt team, hvor trivsel og sociale aktiviteter prioriteres."
Ansøgning
Vi holder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag!
Vi glæder os til at høre fra dig og byde dig velkommen til Olivia Danmarks akutteam!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde morgenarbejde aftenarbejde natarbejde weekendarbejde skiftende arbejdstid
-Arbejdsgiver:
OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/52d01ae4-2fd8-4c3b-aa7f-0fc9e0f80089