Bliv akut koordinator hos Olivia Danmark og gør en forskel med fleksible arbejdsforhold og meningsfuldt samarbejde

dato

Hvem er Olivia Danmark?
Hos Olivia Danmark tager vi ansvar og skaber løsninger hver dag.
Vi tror på, at vi med viden, kvalitet og dedikation kan engagere os i det enkelte menneske og give et rigere
liv for flere.
Vores primære opgave er at levere pleje, omsorg og støtte af høj kvalitet til børn og voksne med særlige
behov.
Siden 2004 har vi arbejdet målrettet på at forbedre livskvaliteten for vores borgere gennem personlig og
professionel støtte, der gør en reel forskel i hverdagen.
Vi håndterer alt fra komplekse til mindre omsorgsopgaver samt vikarydelser og vores arbejde strækker sig
over hele landet i borgerens hjem, på botilbud og institutioner mm.
Med et stærkt team bestående af over 45 administrative medarbejdere og mere end 1500 faglærte og
ufaglærte fastansatte medarbejdere, stræber vi efter at balancere kommunernes behov for effektive service-
og sundhedsydelser med borgernes behov for tryghed og vores medarbejderes ønske om et meningsfuldt
arbejde.

Vikar - og akutafdelingen:
Vikar - og akutafdelingen er bindeledet i Olivia Danmark.
I tæt samarbejde med vores dygtige områdeledere, er vi sidste skanse i sikringen i, at vores borgere og
kunder altid får den nødvendige hjælp præcis, når de har brug for den.
Afdelingen er voksende og du vil blive del af en energisk gruppe, der pt. består af 8 medarbejdere, som ser
frem til at tage godt imod dig.

Din rolle som akut koordinator:
Som akut-koordinator bliver du en central drivkraft i vores mission om at levere hurtig, effektiv og kvalitativ
hjælp til vores borgere. Din primære opgave er at sikre en smidig og effektiv koordinering af vores akutteam
og vikarkorps, så vi altid er klar til at reagere på akutte behov og udfordringer. Du vil dermed fungere som
bindeled mellem vores borgere, vikarer og interne teams.
Dine arbejdsområder inkluderer blandt andet-
Planlægning og koordinering:
o Sikre optimal bemanding ved at planlægge og koordinere vagtplaner for vores
akutteam og vikarkorps på landsplan.
o Hurtigt og effektivt håndtere akut opstået behov for dækning, ved at mobilisere de rette
ressourcer.
Rekruttering og onboarding:
o Udforme engagerede og målrettede jobopslag, der tiltrækker kvalificerede vikarer i et
konkurrencepræget marked.
o Gennemføre screeningsprocesser, interviews og ansættelser af nye vikarer.
o Planlægge og afholde omfattende oplærings- og introduktionsforløb, der sikrer, at nye
vikarer er klædt godt på til opgaverne.
Fastholdelse og trivsel:
o Vedligeholde stærke relationer til vores eksisterende vikarer gennem løbende dialog og
feedback.


Vi forestiller os, at du blandt andet
Er struktureret og detaljeorienteret:
Du formår at holde styr på mange opgaver samtidig uden
at miste overblikket. Og uden at miste evnen til at være serviceminded.
Er løsningsorienteret og kreativ: Du tænker hurtigt og finder innovative løsninger på
udfordringer.
Har stærke kommunikationsevner: Du kommunikerer klart og empatisk både mundtligt og
skriftligt. Både med kunden som pludselig mangler en dygtig vikar eller forælderen som er ked af,
at skulle undvære den faste medarbejder, og i stedet modtage en vikar.
Er fleksibel og tilpasningsdygtig: Du trives i et dynamisk miljø, hvor prioriteter typisk ændrer sig
hurtigt.
Er smilende, rolig og venlig, også når der i 11. time skal arbejdes hårdt for de gode løsninger.
Har erfaring indenfor rekruttering og vagtplanlægning og meget gerne indenfor handicap eller
sundhedssektoren. Eller har mod på og lyst til at lære det.

Arbejdssted og –tid:
Din bopæl i Danmark er ikke afgørende, da vi tilbyder fleksible arbejdsforhold inklusiv mulighed for
hjemmearbejde. Dog er det et krav, at du kan deltage i fysiske møder i Herlev 3-4 gange om måneden samt
ved særlige arbejdsdage med teamet. Du vil blive funktionær ansat på 37 timer/ugen, med en arbejdstid der
ligger mellem kl. 06.00 – 17.00 på hverdage.

Hvad tilbyder vi?
Hos Olivia Danmark bliver du en del af en organisation, der værdsætter engagement, innovation og
samarbejde.
Vi tilbyder:
Fleksible arbejdsvilkår: Mulighed for en god work-life balance, inklusiv hjemmearbejde.
Professionel udvikling: Løbende muligheder for at udvikle dine kompetencer gennem interne
kurser og workshops.
Et stærkt fællesskab: Et engageret og støttende team, der arbejder sammen for at gøre en forskel
hver dag.
Meningsfuldt arbejde: Muligheden for at bidrage positivt til menneskers livskvalitet og velfærd.
Interesseret?

Send din ansøgning og CV via linket, og fortæl os, hvorfor netop du er den rette til rollen som vores nye akut
koordinator.
Ansøgningsfrist er d. 11. december.
Vi afholder løbende online 1.samtaler og 2. samtale vil være torsdag d. 19. december i Herlev.
Vi tilstræber, at jobstart vil være d. 1.
februar 2025.
Vi glæder os meget til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær , 2., 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6152913

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet