Blågård Skole søger teknisk serviceleder til opstart i nyt teknisk serviceteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Pr. 1. august 2023 søger vi en teknisk serviceleder, gerne med håndværksmæssig baggrund og grundlæggende teknisk forståelse, til at opstarte vores nye tekniske serviceteam.

Teamet kommer til at bestå at dig og en kommende teknisk ejendomsfunktion i et tæt samarbejde med ledelse og administration på skolen. Teamet samarbejder i hverdagen med den administrative koordinator og refererer til skolelederen som personaleleder.

Teamet får til opgave at sikre den daglige bygningsdrift og service samt sørge for velfungerende fysiske rammer for børn, personale og fritidsbrugere. Jobbet kræver derfor godt overblik, driftsmæssig ekspertise og samarbejdsevner.

Om os
Der er omkring 500 børn og unge mennesker på skolen og ca. 90 medarbejdere og ledelse. Skolen ligger i smørhullet på Nørrebro, lige der hvor byens puls kan mærkes og op ad levende forretningsgader og byens smukkeste park, Assistens Kirkegården. Skolen er placeret som en klynge af bygninger rundt om Hans Tavsens Gade og en bygning på Kapelvej. Vi har både undervisnings- og fritidstilbud i bygningerne og er påbegyndt en større ombygning, der kommer til at stå på hen over de næste 2,5 år.

Vi har både smukke bevaringsværdige bygninger fra forrige århundrede og nyere bygninger, så der er tale om en varieret bygningsmasse. Helhedsrenoveringen er i fuld gang, og udearealerne vil på sigt bliver renoveret således, at de flyder naturligt sammen med kvarterets byfornyelsesprojekt. Både inde og ude kommer renoveringen til at give skolen nutidige læringsmiljøer for både undervisning og fritid, som kan danne rammen omkring ny pædagogik og undervisning.

Alle medarbejdere på Blågård Skole arbejder hver dag med stolthed for at give børnene det bedste tænkelige undervisnings- og fritidspædagogiske tilbud, og vi ønsker med det nye tekniske serviceteam, at alle de elementer, der indgår i at vedligeholde og drifte bygningerne, indgår som en naturlig del af hverdagen, så vi fælles har fokus på at skabe de bedste rammer for børn og medarbejdere.

Den tekniske ejendomsleder er ansvarlig for følgende opgaver

  • Daglig koordinering af serviceteamets opgaver herunder udvikling af daglige servicerutiner til sikring af vedligeholdelse og renholdning af området.
  • Vedligehold af skolens bygninger og inventar samt udearealer.
  • Drift og vedligehold af installationer herunder CTS-anlæg, ABA-brandanlæg, AIA-anlæg, ventilationsanlæg, nøgle- og adgangssystem samt varme, vand og el.
  • Løbende kontakt til leverandører herunder Københavns Ejendomme og Indkøb.
  • Indkøb af diverse forbrugsartikler, inventar og vedligeholdelsesarbejder for at sikre en ressourcebevidst indkøbspraksis.
  • Koordinering med eksterne håndværkere og opfølgning på aftalerne.
  • Samarbejde med Kultur- og Fritidsforvaltningen om drift og vedligehold i forbindelse med udlån af skolens lokaler.
  • Kontakt til fritidsbrugere af skolen.
  • Samarbejde med forvaltningens byggeenhed i forbindelse med byggesagen.
Vi lægger vægt på, at du

  • har erfaring med bygningsdrift og vedligeholdelse fra tidligere eller nuværende beskæftigelse
  • er ajour med den teknologiske udvikling indenfor området og kender til fx CTS-styring, varmecentraler, alarmsystemer mv.
  • gerne har kendskab til ABA-anlæg
  • har erfaring med udførelse af håndværksmæssige opgaver og gerne en håndværksmæssig baggrund
  • kan bevare overblikket i den til tider travle hverdag og er god til langtidsplanlægning
  • er fleksibel og kan indgå i det samlede teams opgaver ved behov
  • medvirker ved afvikling af større arrangementer herunder nogle aftenarrangementer
  • kan arbejde både selvstændigt og i fællesskab med andre
  • har lyst til at færdes på en arbejdsplads med mange forskellige faggrupper herunder også fritidsbrugere, der benytter skolens faciliteter udenfor skoletiden
  • er glad for børn og kan rumme deres forskelligheder
Vi tilbyder

  • et spændende job med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdet i serviceteamet
  • mulighed for at stå i spidsen for et team med stor betydning for den daglige drift
  • en hverdag, hvor din og dit teams indsat bliver værdsat
  • en arbejdsplads med mangfoldighed, gode samarbejdsrelationer og plads til humor i en travl hverdag
  • kontakt med en masse friske, positive og ihærdige elever
  • et givende samarbejde med skolens øvrige faggrupper og fritidsbrugere
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og med løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst mellem FOA og Børne- og Ungdomsforvaltningen. Vi ønsker, at du kan starte den 1. august 2023. Arbejdstiden planlægges således, at teamet tilsammen dækker morgenåbning og eftermiddagsrundering, og du har derfor indflydelse på denne organisering.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest og tager referencer. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, samt kursus- og uddannelsesbeviser.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Kamma Cignitti på 3366 7700.

Søg via linket senest torsdag den 8. juni 2023
Vi holder ansættelsessamtaler den 12. juni og 15. juni 2023, da vi forventer to samtalerunder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=191969&DepartmentId=19354&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833891

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet