BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På vegne af vores kunde BK Medical søger vi en dygtig og ansvarsfuld salgskoordinator til at sikre flow og rettidig levering af salgs- og serviceordrer til deres kunder.
Du får det fulde ansvar og kontrol over håndteringen af salgs- og serviceordrer samtidig med, at du opbygger og vedligeholder stærke kundeforhold.
Primære arbejdsopgaver:
- Ordreoprettelse, bekræftelse og planlægning i overensstemmelse med definerede politikker
- Ansvarlig for at opdatere og vedligeholde ordrestatus samt forventede leveringsdatoer, så ordretracking kan udføres effektivt
- Proaktivt håndtere eventuelle kreditblokeringer ved at samarbejde tæt med finansafdelingen og adressere ubetalte regninger eller overskredne kreditgrænser
- Sikre korrekt håndtering af teknisk dokumentation i overensstemmelse med virksomhedens politikker og standarder
- Ansvarlig for alle aspekter af ordreprocessen, herunder kontrol og koordinering af materialetilgængelighed, konfiguration, pakning, forsendelse og fakturering
- Koordinere og håndtere udgående logistik i samarbejde med speditører for at sikre rettidig levering
- Dokumentstyring, herunder købsordrer, ordrebekræftelser, kreditivbreve, forsendelsespapirer/erklæringer, kommercielle fakturaer og leveringsbekræftelser
- Vedligeholdelse af kundemasterdata i SAP
- Deltage i ordregennemgangsmøder med salg
Kvalifikationer og kompetencer
- Du har min. 3 års erfaring fra en global kundeservicefunktion med internationale forsendelser
- Det er et plus, hvis du kommer fra branchen og har erfaring med SAP
- Du har erfaring fra komplekse IT-systemer inklusiv MS Office, ERP systemer og CRM systemer (gerne Salesforce)
- Du har et højt niveau i dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt
- Du har et kundefokuseret mindset og kommunikerer proaktivt, tydeligt og effektivt
- Du evner at tage fuldt ansvar og leverer fremragende service til kunderne
- Du har let ved at samarbejde med interessenter på tværs af niveauer, funktioner og geografiske områder
- Du har et højt drive og en sund appetit på forandring og nye udfordringer/læringsmuligheder
- Du overholder deadlines, samtidig med en løbende prioritering af igangværende opgaver
Jobbet kræver fleksibilitet i spidsbelastningsperioder som er marts, juni, september og december.
Praktiske oplysninger
Opstart er så hurtig som muligt.
Det er en projektansættelse med ansættelse gennem Temp-Team.
Jobbet udføres hos BK Medical i Herlev.
Løn efter kvalifikationer.
Interview afholdes løbende, så tøv ikke med at sende opdateret cv samt en motiveret ansøgning.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S - København, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6023845