BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ledelsessekretariatet i Afdeling for Urinvejssygdomme betjener chefsygeplejersken, cheflægen, de ledende overlæger, oversygeplejersker og ledende lægesekretærer i Afdeling for Urinvejssygdomme. Vi søger en administrativ kollega, der kan bidrage med engagement og høj faglighed. Vi tilbyder:
- En effektiv, udviklingsorienteret og munter arbejdsplads
- Grundig introduktion til opgaver og kolleger
- Skylineplacering på 22. etage i Herlev
- Personaleadministration, herunder beregning af udkast til lønaftaler
- Økonomiopgaver, herunder fakturering via SAP, godkendelse af fakturaer mv.
- Registrering i Optima for staben
- Kursusadministration, herunder betjening af kursusudvalget og holde regnskab med kursusbudgettet
- Ekspedition af klage- og erstatningssager
- Varebestilling og -modtagelse
- Forefaldende, administrative opgaver (mødeplaner, lokalebooking, sammensætning af dagsordener, stort og småt)
- Relevant uddannelse
- Selvstændighed, ro og overblik
- Inspiration og udvikling af opgaveløsningen
- Serviceminded tilgang med en positiv indstilling til forandringer
- Erfaring med de omtalte opgaver, gerne indenfor sygehusregi
Vi lægger vægt på, at du kan arbejde selvstændigt med såvel regnskabsopgaver som personaleadministrative opgaver. Du tager ansvar for egen læring på områder, du ikke har erfaring med og du er parat til at hente supervision hos vores supportfunktioner i direktionsstaben, Center for HR, Center for Ejendomme og andre specialistenheder.
Sekretariatet er en udadvendt funktion, der bistår med hjælp til selvhjælp for afdelingens medarbejdere. Du er den ene af 2 ansatte i ledelsessekretariatet og din primære opgaveportefølje er at understøtte chefsygeplejersken og den ledende overlæge for vagtplanlægning og uddannelse. Begge ansatte har kendskab til alle opgaver og dækker så vidt muligt hinandens opgaver under fravær.
Afdelingen:
Herlev og Gentofte Hospital er et universitetshospital med normeret 876 sengepladser og ét ud af fire akuthospitaler i Region Hovedstaden. Afdeling for Urinvejssygdomme har funktioner på begge matrikler. På Gentofte matriklen er der ambulatorium, 5-døgns sengeafsnit (lukker fredag kl.20) og operativ aktivitet indenfor benign urologi, mens Herlev matriklen varetager al akut funktion samt kræftbehandling. Afdelingens primære optageområde dækker aktuelt de 1,8 million borgere i Region Hovedstaden.
Når du er på arbejde på vores Afdeling for Urinvejssygdomme, er du er del af den største urologiske afdeling i landet. Vi vægter kollegial omsorg for hinanden højt, og du bliver en del af en velfungerende afdeling, som er i konstant bevægelse.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansættelse pr. 1. februar 2024 med et timetal på 32-37 timer pr. uge kl. 7.30 – 15.00.
Vikariatet vil for nuværende ophøre d. 31. januar 2025.
Ansøgningsfrist: mandag d. 27. november, kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler finder sted onsdag d. 6. december.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos ledelsessekretær Katrine Henningsen (3868 9332). Se desuden på vores hjemmeside www.herlevhospital.dk
En detaljeret stillingsbeskrivelse kan rekvireres hos Katrine Henningsen (katrine.henningsen@regionh.dk)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5941245