Barselsvikar til Borgerservice (28-30 timer/uge)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du et borgernært job, hvor du skal bruge dine erfaringer med borger/kundekontakt og ønsker du at prøve dine evner af med formidling af lovgivning på en overskuelig måde?  

Har du har erfaring fra en kommune eller med andet kontorarbejde? Så har du nu muligheden for at prøve dig selv af i Borgerservice i Herlev kommune, hvor vi leder efter en barselsvikar. 

 

Vi kan love dig…… 
  • 11 måneder hvor du kommer til at bruge dine evner i den kommunale verden 
  • 11 måneder hvor vi vil fylde så mange og spændende opgaver, som muligt, på dig – så snart vi kan se, at du er klar 
  • 11 måneder som kan være med til at åbne dørene ind til Borgerservice, hvis du, ligesom os, synes det er det mest spændende sted at arbejde. 

 

Du skal til gengæld love os…… 
  • 11 måneder hvor du, hver dag, møder op med en masse gå-på-mod, nysgerrighed og en gejst som smitter af på både borgere og kollegaer. 

 

Vores opgaver spænder bredt og består blandt andet af :
  • Borgerbetjening – hvor vi udsteder pas, kørekort, Mit ID, indrejser borgere, hjælper med digitale løsninger og andre tilsvarende borgerekspeditioner 
  • Telefonisk kontakt med borgerne, både in- og outbound 
  • Sagsbehandling på alle sagsområder i Borgerservice. 

 

Vores grundlæggende filosofi når det handler om Borgerservice 

Vi tror på, at den værdi et professionelt møde mellem borger og Borgerservice giver, er kæmpestor og at vi lykkes, når borgerne føler sig hørt og set og får løst sit ærinde på en smidig og effektiv måde.  

I Borgerservice er vi 7 medarbejdere, som dagligt arbejder med at leve op til denne filosofi. 

 

Ansøgningsfristen er tirsdag d. 28. november kl. 12.00 og samtaler afholdes onsdag d. 29. november. 

Sidder du nu og brænder inde med en masse spørgsmål, så ring til faglig leder Nabila Tayyab, tlf. 2534 6204 eller teamleder Morten Holm, tlf. 2030 2168.

 

Søg stillingen

Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.

 

Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores ydelser også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Område under Direktør Charlotte Wieth-Klitgaard, Herlev Bygade 90, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5942606

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet