BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du smilende, initiativrig og serviceminded? Falder det dig naturligt at yde en ekstra service og hjælper du gerne en gæst hen til bordet med deres kaffe? Så er det dig vi søger til vores hyggelige in house café i Steno Diabetes Center Copenhagen.
Caféen drives af et team på to personer, hvorfor et stærkt samarbejde, gensidig forståelse og koordinering er en vigtig del af dagligdagen. Som person er du selvmotiverende og god til at sætte dig selv i gang i stille perioder. Vi har mange stamkunder, i form af brugere af centeret samt Stenos 400 medarbejdere. Vi leder efter en som kan balancere mellem smalltalk og travlhed, men samtidig har for øje for, om nogen har behov for en ekstra hånd.
Arbejdsopgaverne i caféen er flere og afvekslende, dog vil dine daglige opgaver være kassebetjening, baristakaffe, anretning af kager og brød samt afrydning af borde, opvask, lettere rengøring, egenkontrol og kasseopgørelse. Vi har et tæt samarbejde med mødeforplejningen, som tilbereder maden fra bunden af sæsonens råvarer til caféen .
Steno Diabetes Center Copenhagen blev etableret i 1991. Steno er et hospital, forskning- og undervisningscenter. Visionen med centrene er at skabe forudsætningerne for færre nye tilfælde af diabetes, samt højere livskvalitet og længere liv for personer med diabetes.
Vi forventer os, at du:
- har en positiv tilgang til mødet med både brugere, pårørende og personale
- har et stort servicegen - også i perioder med travlhed
- er ansvarsfuld og mødestabil
- har lyst til at være en del af et lille selvstyrende team på 2 personer
- har erfaring fra lignende job, gerne café - og Baristaerfaring
- har høj hygiejnestandard
- glade, stabile og arbejdsomme kollegaer
- en arbejdsplads med fokus på høj trivsel blandt medarbejderne
- en arbejdsplads i udvikling og med stort fokus på bæredygtighed, økologi, madspild og FNs verdensmål
- massageordning, sportsforening og cykelværksted
Arbejdstiden er 37 timer gennemsnitlig ugentligt. Du vil have et fast vagtrul
Mandag 8.00 – 16.24
Tirsdag 8.00- 16.24
Onsdag 8.54-16.30
Torsdag 9.00-18.24/9.00-17.24 (lige uge)
Fredag 9.00-15.42
Det er derfor vigtig for os, at du trives med skiftende arbejdstider.
Ansættelsesdato: 1. april 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst - herunder principperne i Ny Løn.
Ansøgningsprocedure:
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kirsten Frisendahl, telefon 38 68 99 09 i tidsrummet 08.00-14.00 eller læse mere om afdelingen på: https://www.herlevhospital.dk/afdelinger-og-klinikker/service_og_logistik/Ernaeringsenheden/Sider/default.aspx
Du kan se mere fra vores hverdag på Instagram @ernaeringsenheden
Ansøgningsfrist: søndag 18. februar 2024.
Vi afholder samtaler løbende.
Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser online via linket her på siden.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5982165