Analytiker til økonomienheden i Center for Ejendomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at udarbejde analyser, der gør en forskel. Og trives du med en varieret opgaveportefølje og samarbejde med kolleger med forskellige faglige baggrunde?

Vi søger en analytiker, der skal arbejde med analyser og data bag ejendomsdrift- og byggerier på hospitalerne i Region Hovedstaden.

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til nye hospitalsbyggerier.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne overalt, hvor de kommer på regionens matrikler.

Om stillingen
Du vil som analytiker indgå i enheden for Økonomi med pt. 17 kollegaer, der varetager opgaver vedrørende budgettering, controlling, økonomiopfølgning, dataanalyse og ledelsesinformation. Du vil mere specifikt indgå i et nyopstartet Data og Analyseteam, der i bred forstand skal arbejde med data, analyser og forretningsprojektledelse. Teamet består af en teamleder og to medarbejdere med baggrund indenfor økonomi, dataanalyse, projektledelse og planlægning.

Nogle opgaver løber vi med selv, men langt de fleste løser vi i større eller mindre grad sammen med resten af Økonomienheden og andre kollegaer i Center for Ejendomme.

Teamets primære opgaver vil være:

  • Analyse og databehandling
  • Udvikling og vedligeholdelse af budgetmodel for vores bygningsmasse
  • Løbende analyser og rapportering af efterslæb og tilstand på regionens bygningsmasse
  • Udvikling og drift af datamodeller der understøtter dataflowet i CEJs projektportefølje
  • Udvikling af analyse setup for regionens data indenfor forsyning, energi og projektøkonomi
  • Udvikling af ledelsesrapportering i vores BI-miljø
  • Indgå i Økonomienhedens videre faglige udvikling
Opgaverne vil have både analytisk, udviklings- og driftsmæssig karakter.

Stillingen er nyoprettet og opgaveporteføljen vil udvikle sig over tid, og vil blive påvirket af dine kompetencer og præferencer. Du vil derfor få stor indflydelse på, hvordan opgaverne skal løses fremadrettet.

Vi kan tilbyde
En hverdag med spændende udfordringer, hvor strukturer er under opbygning, ambitionerne er høje og fællesskabet på tværs af CEJ er uformelt.

Vi har travlt, men prioriterer at skabe balance mellem arbejds- og privatliv, og har derfor en fleksibel arbejdstid og flekstidsaftale.

Vi holder til i nye og moderne kontorfaciliteter på Stationsalléen 42 i Herlev, få minutter fra Herlev station med kort rejsetid til Københavns centrum.

Om dig
Som person har du gode samarbejdsevner og lyst til at sætte data på dagsorden i en bygge- og driftsorganisation. Vi forventer, at du har erfaring fra en lignende stilling, og at du har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau indenfor f.eks. matematik-økonomi, økonomi eller lignende.

Desuden forventer vi du har:

  • solide analytiske evner og stor erfaring med at producere og kommunikere egne analyser
  • forstår at sætte data ind i en forretningsmæssig kontekst
  • har indgående erfaring med databaser og udvikling af datamodeller
  • kan arbejde selvstændigt med dine ansvarsområder
  • er initiativrig, ambitiøs og har lyst til at gøre en forskel
  • har evnen til at skabe gode relationer til dine samarbejdspartnere og kollegaer
  • har naturlig gennemslagskraft og autoritet og kommer med et godt humør
Endelig er det en fordel hvis du har:

  • erfaring med programmering og analyse i Power BI
  • vist at du kan implementere og forankre forandringer relateret til økonomistyring
  • kendskab til SAP eller andre tilsvarende ERP-systemer
  • erfaringer med og indsigt i business intelligenceproduktionskæden
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Økonomichef Niels Abitz på niels.abitz@regionh.dk eller på telefon 26 16 14 17 eller Teamleder Anne Svanholm på anne.svanholm@regionh.dk eller på telefon 24 87 08 38.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Der er tale om en deltidsstilling. Tiltrædelse snarest muligt.

Arbejdsstedet er Center for Ejendomme, Stationsalléen 42, 2. sal.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen. Der kan blive anvendt test i rekrutteringsprocessen.

Ansøgningsfristen er d. 5. december 2023.

Vi holder samtaler løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning.

Vi ser frem til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (18-18 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstaden, Stationsalleen 42 , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946334

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet