BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Region Hovedstaden er ved at etablere en ny sterilcentral, der skal betjene regionens hospitaler med genbehandling og levering af sterile instrumenter og proceduresæt.
Sterilcentralen er beliggende på to af regionens store akuthospitaler, Rigshospitalet og Herlev Hospital, og bliver verdens mest automatiserede sterilcentral.
Den regionale Sterilcentral er godt i gang med at overgå fra et projekt til en driftsorganisation. Der er dog stadig et stykke vej igen, før den er 100% i drift, hvorfor implementering sker parallelt med driften af Den Regionale Sterilcentral.
Vi søger medarbejdere til at varetage opgaver i både Implementeringsprojektet og i driften
Kirurgiske flergangsinstrumenter er klassificeret som medicinsk udstyr, og derfor skal vi følge leverandørens genbehandlingsvejledninger, når vi genbehandler. Risikovurderingsteamet er en del af Projektteamet, og som ansat her vil du skulle foretage en risikovurdering af instrumenterne for at sikre, at vi i praksis, med vores aktuelle genbehandlingsmetoder, følger leverandørens vejledninger. Det kræver ofte afklarende dialog med leverandørerne, kendskab til vores genbehandlingsprocesser og lovgivning og i nogen tilfælde indberetninger til lægemiddelstyrelsen. Det er en stor opgave, der ligger foran os, før vi når alle instrumenter i gennem, og derfor ønsker vi at opgradere vores team med to kollegaer.
Er du klar til et jobskifte og kan du se dig selv i en administrativ funktion forankret i Implementeringsprogrammet så skal du læse videre.
Afsættet for risikovurderingsarbejdet er kvalitet, patientsikkerhed og arbejdsmiljø. Vi arbejder derfor på at kunne implementere de kirurgiske instrumenter fra operationsafdelingerne i Region Hovedstaden, så kirurgerne har instrumenter som lever op til gældende standarder og sterilcentra-lens høje kvalitetsniveau.
I Projektteamet er vi i dag en projektleder og 10 projektmedarbejdere med specialistviden inden for hver deres område, og vi bruger hinanden, når konkrete og nye opgaver og udfordringer skal løses. Vi tror på, at åbenhed og dialog giver det bedste arbejdsmiljø og den bedste arbejdsglæde. Afdelingen har flextid, og der vil på sigt være mulighed for at arbejde hjemmefra enkelte dage ved behov, men for at sikre dialog og sparring er der behov for primært at være fysisk til stede.
Vi forestiller os, at du kommer fra en stilling som specialeansvarlig/kvalitetskoordinator på en operationsafdeling eller har arbejdet som produktspecialist inden for kirurgiske instrumenter og/eller genbehandling af disse.
Vi søger kolleger, der matcher følgende kompetencer:
• Du har en baggrund som sygeplejerske eller lignede uddannelse på bachelor niveau eller har en mangeårig erfaring fra medicoindustrien.
• Du har en dybdegående erfaring inden for kirurgiske operationsinstrumenter, og hvis du også kender til eller har erfaring med genbehandling af medicinsk udstyr og forordningen for medicinsk udstyr, er det en fordel.
• Arbejdsopgaverne vil kræve, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og projektorien-teret. At du kan lide og har erfaring med at arbejde i teams og er god til dialog med andre faggrupper.
• Du skal, sammen med dit team, kunne sikre effektiv planlægning af arbejdsopgaver og sørge for videreformidling og information til relevante samarbejdspartnere.
• Vi læser en del faglitteratur og opsøger viden nationalt og internationalt, og derfor skal du kunne lide at sætte dig ind i nye områder.
• Mange af vores leverandører har base i udlandet, og derfor skal du være god til både mundtlig og skriftlig formidling på dansk og engelsk.
• Du skal være rutineret i anvendelsen af Microsoft Office pakken inkl. Excel & Teams
• Du skal beherske dansk i skrift og tale, så vi kan videreformidle vores resultater i organisati-onen.
Vi tilbyder:
• En stilling i et team af dedikerede kolleger, hvor effektiviteten og det gode humør går hånd i hånd
• En arbejdsplads hvor tillid, åbenhed, professionalisme og helhedssyn er værdier, vi sætter højt
• Et rart og uformelt arbejdsmiljø
• Mulighed for fleksibel arbejdstid i dagstiden
Ansættelsesvilkår
• 37 timer/uge
• Der ene stilling er en fast stilling
• Den anden stilling er en 4-årig projektansættelse med mulighed for forlængelse.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst indgået med Danske Regioner og den relevante forhandlingsberettigede organisation. Ansættelsen finder organisatorisk sted under Implementeringsprogrammet, Herlev Gentofte hospital med arbejdsplads på Gentofte matriklen.
Medarbejdere i Risikovurderingsteamet refererer til lederen af Projektteamet og er tilknyttet en fagspecialist indenfor infektionshygiejne og genbehandling.
Ansøgningsprocedure
Ansættelsesdato er d. 1. november 2024 eller snarest muligt
Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest d. 11. september 2024
Vi afholder samtaler i uge 38
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100414