Administrative medarbejdere til Byggesagsinformation i Område for Bygninger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Københavns Kommune er en by, som er i konstant forandring og udvikling. Det betyder bl.a., at antallet af byggeansøgninger er stigende. Derfor har vi brug for flere hænder til den forberedende del af byggesagsbehandlingen.

Med dette stillingsopslag søger vi nogle nye medarbejdere, som kan indgå i en spændende og til tider hektisk hverdag, hvor der er stort fokus på effektiv sagsbehandling og en løbende udvikling af vores opgaver.

Hvis du kan sige ja til nedenstående kompetencer, er det en fordel – men ikke et krav

  • du er sikker i registrerings- og journaliseringsopgaver, herunder kendskab til KMD Stuctura Byggesag, eDoc og Byg og Miljø-portalen
  • gode IT-kundskaber
  • gode skriftlige formuleringsevner og sproglig forståelse
  • lettere sagsbehandling
Vores forventninger til dine personlige egenskaber er, at du

  • kan holde hovedet koldt i en travl hverdag
  • har lyst til at indgå i samspil om opgaven med engagerede kolleger
  • trives i teams og kan bidrage med godt humør og en positiv tilgang til opgaverne
  • er struktureret og har sans for detaljen
Om stillingerne
Stillingerne er i Team MAB (Modtagelse af byggesager) i enheden Byggesagsinformation.

Team MAB består fremover af 12 fagligt dygtige medarbejdere, hvor samarbejdet er højt prioriteret.

Team MAB modtager og registrerer byggeansøgninger fra kunderne og har desuden en lang række andre administrative opgaver i relation til byggesagsbehandling. I forbindelse med opgaverne foretages screening, kvalitetskontrol og lettere sagsbehandling.

Vi har i løbet af de seneste år implementeret robotter til at assistere os med nogle af vores opgaver, og dette vil vi have fokus på i de kommende år. Der er mulighed for hjemmearbejde nogle dage om ugen, og vi har flekstid.

Om Område for Bygninger
Område for Bygninger er en myndighed under Teknik- og Miljøforvaltningen. Vi består af enhederne: Administration af Byggesager, Byggesager Jura, Byggesager Nord, Byggesager Øst, Byggesager Syd, Byggesager Vest, Afslutning af Byggesager 1 og 2 samt Byggesagsinformation. Du kan læse mere om Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning og Område for Bygninger på kommunens hjemmeside.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængig af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Husk at vedlægge dit CV samt dokumentation for uddannelse.

Vi ønsker at besætte stillingerne snarest og senest den 1. august 2023.

Arbejdsstedet er i Njalsgade.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte enhedschef Michael Brandt Andersen på 2869 0559.

Søg via linket senest søndag den 11. juni 2023
Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 25 og 26.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192021&DepartmentId=20023&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835574

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet