BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Actief Hartmanns søger for kunde en administrativ stærk medarbejder til en Try & Hire stilling med ansættelse snarest muligt.
Vi ser dig, der har erfaring og kan varetage nedenstående arbejdsopgaver:
- Erfaring med drift & administration (fra håndværker- eller servicebranchen er et plus)
- Daglig håndtering af +30 arbejdsopgaver der skal planlægges internt og eksternt, registrering af tilbud til kunden, opfølgning på igangsatte opgaver og evt. faktureringsopgaver
- Rutineret i Office pakken og mailhåndtering i Outlook
- Der vil være daglig korrespondance med kunder, leverandører og kolleger, hvorfor vi søger dig der er stærk i både dansk skrift og tale.
Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor du er vikar for Hartmanns i 3 måneder, hvorefter du overgår til en fast stilling hos vores kunde.
Du skal være indforstået med at blive PET sikkerhedsgodkendt inden opstart - denne proces vil Actief Hartmanns varetage.
Kan du se dig selv i stillingen og har du de ønskede kompetencer, så send straks en mail med vedhæftet CV til safia.teller@actief-hartmanns.dk
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte mig på tlf. 4121 1352.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ACTIEF HARTMANNS, Lautrupvang, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6000286