Administrativ stærk medarbejder søges til virksomhed i Herlev

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Actief Hartmanns søger for kunde en administrativ stærk medarbejder til en Try & Hire stilling med ansættelse snarest muligt.

 

Vi ser dig, der har erfaring og kan varetage nedenstående arbejdsopgaver:

 

  • Erfaring med drift & administration (fra håndværker- eller servicebranchen er et plus)
  • Daglig håndtering af +30 arbejdsopgaver der skal planlægges internt og eksternt, registrering af tilbud til kunden, opfølgning på igangsatte opgaver og evt. faktureringsopgaver  
  • Rutineret i Office pakken og mailhåndtering i Outlook
  • Der vil være daglig korrespondance med kunder, leverandører og kolleger, hvorfor vi søger dig der er stærk i både dansk skrift og tale.   

 

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor du er vikar for Hartmanns i 3 måneder, hvorefter du overgår til en fast stilling hos vores kunde.

 

Du skal være indforstået med at blive PET sikkerhedsgodkendt inden opstart - denne proces vil Actief Hartmanns varetage.

 

Kan du se dig selv i stillingen og har du de ønskede kompetencer, så send straks en mail med vedhæftet CV til safia.teller@actief-hartmanns.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte mig på tlf. 4121 1352.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ACTIEF HARTMANNS, Lautrupvang, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6000286

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet