BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Pladsanvisningen i Herlev Kommune søger en dygtig, samarbejdsorienteret og udadvendt kollega til en bred vifte af opgaver inden for pladsanvisning og borgerbetjening.
Pladsanvisningen ”betjener” ca. 1600 børn i alderen 0-6 år og 1300 børn i SFO og Skolefritidsklub samt deres forældre. Pladsanvisningen har herudover også samarbejde med fx dagtilbudsledere, sundhedsplejen og PPR.
Du vil i stillingen særligt få ansvar for følgende opgaver
- fordeling af pladser til alle dagtilbud
- borgerbetjening
- skoleindskrivning og skoleudsættelse
- borgerhenvendelser på hele 0-18 års området
- administration i forbindelse med aktindsigter
- økonomi omkring fripladser, søskendetilskud mv.
Om dig
- vi håber at du har kendskab til opgaverne i den kommunale pladsanvisning
- du er helt sikkert god til at betjene diverse it-systemer og har flair for at lære nyt
- du er udadvendt og kan lidt at tale med borgerne – både på dansk og engelsk
- du sætter en ære i god borgerbetjening og kan lide at samarbejde bredt med både kollegaer, institutionsledere og øvrige interessenter
Vi forventer at du er kontoruddannet og har erfaring fra arbejdet i en kommune. Du arbejder selvstændigt og ansvarsfuldt med opgaverne og du kan samtidig lide at samarbejde med dine kollegaer. Du skaber flow i opgaverne og er opsøgende og kommunikerende. Og måske vigtigst af alt så har ud lyst til at lære nyt, du går i dialog og du finder løsninger.
Om os
Pladsanvisningen er en del af Sekretariatet for Børn, Skole og Familie. Vi er i alt fire administrative medarbejdere og syv konsulenter. Vi har alle egne ansvarsområder men arbejder også sammen på kryds og tværs af Sekretariatet og forskellige fagområder. Vi har et godt arbejdsmiljø og en uformel tone. Vi arbejder med stor selvstændighed i opgaveløsningen. Vi griner sammen, hjælper hinanden og gør hinanden klogere. Vi bor på det nybyggede rådhus Hjortespring sammen med øvrige kollegaer der arbejder på 0-18 års området.
Det praktiske
Afhængig af dine ønsker kan arbejdstiden aftales til et sted mellem 30 og 37 timer. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om ny løn.
Stillingen er til besættelse fra 1. april eller snarest derefter.
Ansættelse under gældende overenskomst. Lønnen aftales efter principperne om ny løn. Ansøgningsfristen er den 19. februar 2024. Vi forventer at afholde samtaler mandag den 26. februar 2024.
For yderligere information
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte leder af Sekretariat for Børn, Skole og Familie, Kathrine Thulin på telefon 6062 6474.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Dildhaven, 43, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985920