Administrativ medarbejder til Center for Genoptræning - Vesterbro

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en administrativ medarbejder til et vikariat.

Du vil blive tilknyttet vores administrative team bestående af tre medarbejdere. På nuværende tidspunkt indgår Centrets teamledere også i enkelte dele af opgavevaretagelsen.

Center for Genoptræning - Vesterbro er et af Københavns Kommunes fem genoptræningscentre. Vi har i kommunen fokus på at sikre en større ensartethed og implementeringskraft på tværs af kommunens geografi og samtidig skabe større mulighed for at dele viden på tværs. Dette kommer du til at være en del af, særligt med fokus på de administrative opgaver.

Vi er omkring 30 engagerede medarbejdere, som primært er fysio- og ergoterapeuter med stærke faglige kompetencer og et godt indbyrdes samarbejde. Fysisk er vi fordelt på to adresser i hhv. Vesterbro og Valby. Vi tilbyder ambulant genoptræning efter sundheds- og serviceloven. Genoptræning foregår på vores adresser og i borgernes hjem. Der udover varetager vi genoptræning på stort set alle kommunale plejehjem i lokalområdet.

Du skal sidde i vores receptionsområde/administrative kontor enten alene eller med en af dine administrative kollegaer, hvor I sammen varetager mange forskelligartede opgaver. Dette gælder fx  

  • Booking og indkaldelse af borgere
  • Daglig telefontagning og varetagelse af de opgaver, opkaldene medfører
  • Bestilling af kørsel og tolk 
  • Administration af lokaler, bestilling af håndværkere m.m.
  • Varebestilling og håndtering af varer ved ankomst
  • Udlæg
  • Vagtplan
  • Opgaver vedrørende beklædning
  • Aktindsigter
  • Hjælpe borgere med deres spørgsmål og guide dem rundt til vores lokaler
  • Hjælp til og administrative opgaver i forbindelse med personalesager 
Vi arbejder på at sikre, at hele teamet kan løse de forskellige opgaver i samarbejde og derfor være robuste i perioder med fravær, sygdom eller stor travlhed. Derudover arbejder vi på tværs af alle Centre for Genoptræning mhp. at hjælpe hinanden og finde gode arbejdsgange, som gør det nemt at varetage opgaverne, uanset hvilket center opgaverne udføres for.

Som vores kollega

  • Har du en relevant administrativ uddannelse og ellers kompetent erfaring med administrative opgaver
  • Er du imødekommende og serviceminded  
  • Er du rutineret bruger af Office-pakken og er god til IT 
  • Kan du bevare overblikket og prioritere i opgaver i en travl hverdag
  • Tager du ansvar, kan arbejde selvstændigt og udviser engagement 
  • Trives du i en til tider travl og omskiftelig arbejdsdag
  • Har du kendskab til CURA som dokumentationsplatform (er en fordel, men ikke et krav)
  • Skal du være i dialog med ledelsen om arbejdsopgaver og trivsel
Vi tilbyder
Et spændende og udfordrende job i en dynamisk hverdag, hvor man har kontakt med mange mennesker.  En hverdag med stort ansvar for opgaveløsning og mulighed for indflydelse på arbejdsdagen. Trivsel, nærvær og ordentlighed prioriteres højt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen som administrative medarbejdere er et vikariat på 6 måneder og ønskes besat snarest muligt eller pr. 1. august 2023.

Ansættelse og aflønning vil ske efter overenskomst. Stillingen er på 20 timer ugentlig i tidsrummet kl. 7.30-15.30. 

Der bliver indhentet referencer ved ansættelse.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos teamleder Stine Bach-Helbo på 2498 1051 eller teamleder Gitte Salomonsson på 2932 4816.

Søg via linket senest tirsdag den 20. juni 2023
Ansættelsessamtalerne forventes at være den 22. og 23. juni 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192501&DepartmentId=22745&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847564

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet