BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Cecilie's søger en velorganiseret og serviceminded administrativ assistent/bookingkoordinator til vores kontor i Herlev med arbejdstid mandag til fredag fra 10.00 - 15.00.
Hvis du mestre de gode skrive og taleegenskaber og sætter en ære i, at give den ekstra gode service via mail og telefon, samt blive en del af de faste administrative opgaver i huset, så er denne stilling en du bør søge.
Som administrativ bookingkoordinator vil du blive bindeledet fra gæsternes første henvendelse hvad enten det er på mail eller telefon og du skal sikre at alle detaljer omkring aktiviteter, køkken og bar går op i en højere enhed og du skal derfor se dig selv som et struktureret ordensmenneske, også selvom der er travlt og altid med smil og overskud.
Hos Cecilie's i Herlev kan du forvente en arbejdsplads hvor vi aldrig keder os og altid udviser høj arbejdsmoral i det forholdsvise unge team hvor der er højt til loftet og døren til kontoret er aldrig lukket.
Vi forventer ikke du har erfaringen eller uddannelsen, men rette indstilling og vi ser frem til at høre fra dig.
Vi vil afholde løbende samtaler med mulige kandidater til jobbet og der kan være mulighed for hurtig opstart,
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (25-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Cecilie's ApS, Hørkær, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6027364